donderdag 21 november 2013

Let it snow!!!

Het is weer donderdag, waar blijft de tijd. Ik mag deze week weer een kaartje bijdragen met de challenge van Creative Knockouts. 
Deze week is de sponsor Sweet N-Sassy digistamps en het thema is sneeuwvlokken
Het is tevens mijn laatste bijdrage aan deze site van Creative Knockouts. Ik stop met het DT-schap.
Ik heb dit ongeveer een jaar gedaan en wil wel weer eens wat anders. Ik kon me niet meer zo vinden in de sponsors en de aangeboden digi's.
Ik heb de digi gebruikt van de lachende sneeuwman en de kleuren wit met zacht blauw gebruikt.
Een heel koele kaart dus.
Het dessin achter de digi zit vol met sneeuwvlokken en ik heb nog sneeuwvlokken uitgestanst.
Verder een heel wollig lintje en een zilver strikje met een etiketje : let it snow.
De sneeuwman is met veel glitter bewerkt dus een heel opvallende verschijning op de kaart.
Iedereen is wel bezig met kerstkaartjes maken dus dit kan voor jullie een leuke inspiratie zijn om mee te doen. Ben benieuwd wat jullie ervan maken. Succes allemaal en groetjes,
Marijke.


6 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje prachtig Marijke, super gedaan weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke
    ziet er erg leuk en mooi uit en grappig met die sneeuwpop
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart heb je gemaakt! Leuke digi, papier en mallen.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je winters kaartje is weer prachtig Marijke...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het weer super genieten bij je,een prachtig plaatje e!

    BeantwoordenVerwijderen