zondag 17 november 2013

Jongen of Meisje??

Hier eindelijk weer eens een kaartje van mijn kant. Ik ben erg druk geweest met allerlei dingen en ook met de babyshower voor mijn schoondochter. Ze is begin januari uitgerekend en we weten nog niet wat het gaat worden, een jongen of een meisje.
Ik heb dus een dubbele kaart gemaakt met aan de ene kant een jongen en aan de andere kant een meisje. Het is helaas niet zo goed gefotografeerd  want door het weer was het steeds te donker en daarna moest ik de kaart meenemen. Maar toch een kijkje. het is een drieluik met aan de ene kant een blauwe zijde en aan de andere kant een roze zijde.
In het midden een grote taart, want die hebben we haar gegeven voor deze verrassingsdag.
Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen aan de hand van de foto's.
Verder ook een foto van de taart die we hebben laten maken.
Een zeer geslaagde dag met veel leuke dingen en herinneringen.
Bedankt voor jullie bezoekje en ik hoop weer wat meer tijd te krijgen voor jullie kaartjes.
Groetjes,
Marijke.






Hier de taart

10 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart heb je gemaakt voor je schoondochter en zoon en wat ziet de taart er leuk uit.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk je kaartje voor je zoon en schoondochter Marijke....wat een spannende tijd breekt er aan ...heel leuk allemaal...Ook je taart is prachtig....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er allemaal weer super de super uit Marijke, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een boel leuks gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat supergaaf gedaan Marijke! Ik ben gisteren zelf verrast met een babyshower en wat is dat ontzettend leuk zeg, ik hoop dat je schoondochter ook zo genoten heeft!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave creaties en wat een prachtige kleuren zijn dit, waar haal je toch weer die heerlijke inspiratie vandaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou marijke jullie zijn er maar druk mee geweest maar wel alles reuze leuk/mooi en vrolijk
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje ziet er prachtig uit!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen