woensdag 23 juli 2014

Digi van Diana

Deze digi komt van de site:  kaarten maken met Tiets en is getekend door Diana
( http//:disdigidownloads.blogspot.nl).
Als je deze digi aanvraagt moet je er ook een kaartje van maken en dat heb ik gedaan.
Een beetje zoete kleuren met roze en bruin/beige maar dat mag wel bij cupcakes toch??
Het papier erachter is ook een en al cupcakes, verder nog een stempel van een cupcake die ik bewerkt heb met embossingpoeder.
Verder nog een stans erachter en wat bloemen en een strikje en het geheel is afgewerkt met pareltjes.
 Ik vind het een gezellig kaartje, leuk om aan iemand te geven voor een verjaardag dus dat komt wel goed!!
Leuk dat jullie even zijn komen kijken naar mijn kaarten.
Ik groet jullie allemaal,doei,
Marijke.






2 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje met een leuke stempel.
    Leuke samenstelling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Marijke, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen