woensdag 9 juli 2014

Een hele fijne dag!!

Hier nog weer een kaartje dat ik in de vakantie heb gekleurd en nu heb afgemaakt.
Ik weet niet meer van wie deze digi is maar ik heb hem al een hele poos liggen en iedere keer wil ik er aan beginnen maar komt er niets van. Ondanks dat ik het een erg leuk plaatje vind.
Nu dus eindelijk een kaart van gemaakt. Een paarse kaart met veel bloemetjes papier en bloemen erop.
De digi gekleurd met de copics Een vrolijk kaartje voor diverse gelegenheden.
Ik wil wel weer eens meedoen aan wat challenges dus deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Fan-tastic Tuesday:  Een vierkante of rechthoekige kaart
Craftysentiments Designs : Anything goes
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



5 opmerkingen:

  1. Leuke stempel Marijke,eeen hele mooie kaart heb je er mee gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk gemaakt met die gescheurde delen dessinpapier en een erg leuke lieve stempel
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een schattig kaartje, dat heb je heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen