maandag 28 juli 2014

Happy Birthday!!

Nog een kaartje met een digi van Saturated Canaries. Al een wat oudere maar daarom niet minder leuk toch?
Ook deze had ik al gekleurd tijdens mijn vakantie en thuis verder afgewerkt. De tekst heb ik nog extra bewerkt met WOW embossing poeder.Dat is zulk mooi spul, mooie kleuren en bling bling.
Heb er nog een stansje van de kamillebloemen bijgedaan en verder wat vlindertjes die ik nog extra aangetipt heb met glossy. Een lekker zomers kaartje, dus heel goed bij deze warme dagen!!
Dit was het weer, heb niet echt veel zin om achter de pc te blijven zitten, het is hier boven op zolder vrij warm.
Sorry voor de wat blauwige kleuren, maar dat komt door de zon daar reageert mijn toestel dan weer op!
Iedereen bedankt voor het langskomen en groetjes maar weer,
Marijke.




3 opmerkingen:

  1. heel erg mooi en wat is het stempelafdrukje mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk kaartje. Het is ook zonde om al je 'oude' spulletjes te laten liggen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen