zondag 9 juli 2017

Beterschap!






Ik ben weer eens aan het kijken geweest bij de digi's van Mo Manning en dan ben je verkocht natuurlijk! Van die heerlijke vertederende plaatjes vind ik ze. Daar is deze er eentje van.
Ik heb er een beterschapskaartje van gemaakt voor Rosina want die is ziek en dat verdiend wel een  opkikkertje vond ik!
Een mintgroen kaartje met diverse papiertjes en een glanspapier onder het plaatje. 
De digi heb ik deze keer eens gekleurd met mijn potloden, dat was een hele tijd geleden maar wel weer leuk om te doen.
Een boeketje in de hoek en een dubbele strik met eronder een knoopje ( zo klein haast niet te zien).
en een tekst van Beterschap. Aan de binnenkant heb ik een paar stempels gedaan van de kikker met een opkikkertje. Bij de digi heb ik nog een achtergrondstempel gebruikt van Crealies met allemaal streepjes.
Ik vind hem leuk, ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat het gerust weten, vind ik heerlijk om te lezen.
Jullie alvast bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.








6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk schattig plaatje op je Beterschapskaartje!
    Mooi ingekleurd met potlood.
    Zal een steun zijn voor Rosina.
    Fijne Zondagmiddag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje
    Mooi kaartje
    Grtjs Martina x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie kaart voor Rosina, schattig afdrukje en alles mooi gecombineerd.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een schatje dit meisje. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wat zijn die digi's van Mo Manning toch leuk he. Je hebt er ook een schattige kaart meegemaakt!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen