donderdag 6 juli 2017

Week 27 van 52WTC



Week 27 alweer van de kerstkaartjes.
Deze week is er de uitdaging van Epie en zij wil een engel op je kaart zien.
Ik heb deze week gekozen voor een Magnoliaatje. Ook wel weer eens leuk!
Het is een goud/witte kaart geworden.
Diverse papiertjes die ik aan de rand bewerkt heb met gouden pearlpowder.
In de hoek twee lintjes met strik gemaakt en een gouden lint midden over.
Een rasterwerkje met een bloemetje en een tekst.
Aan de andere kant een sterrenstans die ik nog extra beplakt heb met gouden sterretjes.
Achter het plaatje zit ook nog een mat gouden ster die in doorgesneden heb.
Hier en daar een gouden streepje op het plaatje.
Een heel ander plaatje dan vorige week, maar wel een engeltje toch?
Hoop dat jullie allemaal goed meedoen, ik kom zeker een rondje doen.
Wens jullie veel plezier en bedankt voor je bezoekje,
Marijke.









11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met dit engeltje! En super hoe je de strikjes op de kaart verwerkt hebt!
    Groetjes, eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij deze engelstempel mooi ingekleurd Marijke !!
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niet veel met engelen maar vind dit gekleurde engeltje wel heel lief hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart vind ik het Marijke. Supermooi om het zo in een kleurstelling te houden, een plaatje is het.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig engeltje, en je kaart is prachtig versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is dit kerstkaartje Marijke, wat een geweldig lief stempeltje van dat engeltje....SUPER
    en heel erg edankt voor je mooie kaartje met hele lieve en bemoedige woorden erin
    Het doet me vreselijk goed dat jullie zo meeleven
    Ik ga heel erg mijn best doen om deze nare ziekte te overwinnen

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marijke,
    Je hebt een mooie en chique kaart gemaakt met een lief stempeltje.
    Groetjed
    Ans
    p.s.ik heb mijn kaart gelinkt bij de juni Challenge en niet bij de wekelijkse Challenge, of moet het bij alle 2??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee volgens mij moet je gewoon boj de wekelijkse challenge linken.

      Verwijderen
  9. Heel lief kaartje, Marijke. Mooie kleuren!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen