zondag 30 juli 2017

Dat verdient een bloemetje!


Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik gemaakt heb voor de challenge bij  Be Challenged op Face Book. Het is voor de uitdaging van juli/augustus.
Deze keer de verjaardagskaart, de kerstkaart komt nog!
Het was een leuk model met aan de voorkant een cirkel die door elkaar heen gaan.
Ben begonnen met een wit cardstock en daar aan de voorkant mooi bloemenpapier geplakt met een glimmetje.
Een rand van parelmoerpapier en daaronder een blauwe cirkel.
Aan de binnenkant een plaatje van Mo Manning gekleurd met de copics en wat bloemetjes erbij met een hekje. Aan de linkerzijkant de tekst en aan de andere kant nog een zelfgemaakte bloem met tak.
Een erg leuk model om vaker te maken.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik bedankt jullie voor je bezoekje en groetjes
Marijke.








3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marijke !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke,
    Ik heb deze ook gemaakt.. Ik wist er niet goed raad mee, er kan zo weinig extra op. De jouwe is weer heel erg leuk geworden.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen