zondag 2 september 2018

Vandaag is jouw verjaardag!




Een verjaardagskaart vandaag! Het is een kaartje voor mijn zus die eerder in augustus jarig was.
Zij houdt van bloemetjeskaarten dus bij deze maar.
Ik had nog een mooie stans gekocht met een bloemenrand dus die gelijk eens uitgeprobeerd.
Maar dat vind ik eigenlijk nog moeilijk, want ik ben wel van de laagjes papier op elkaar en dat gaat niet met zo'n rand.



Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarbovenop de bloemenstans in het perzikkleur.
Een randje en nog wat papiertjes erbij geplakt en een mooi plaatje van een bos bloemen.



Om de tekst een mooie stikker die mooi glanst 


Een bloementoefje in dezelfde kleuren


Nog wat steentjes en een mooie vlinder

 Op de rand van de bloemen nog wat kleine bloemetjes gedaan


En zo is het toch weer een mooie kaart geworden.
Mijn zus vond hem prachtig en daar gaat het toch om! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Alvast bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.



7 opmerkingen:

  1. ooohh mooi Marijke!
    Romantisch geheel.
    Mooie bloemen toef en andere bloemen op je kaart!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi en lief kaartje Marijke.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, fleurige kaart met een leuke stans, fijn dat de kaart in de smaak viel,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed opgelost met de bloemenrand op het witte deel, zo komt hij heel mooi uit. Een hele fleurige kaart waarvan ik snap dat je zus er blij mee was Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie romantische kaart voor je zus Marijke,
    de bloemen en de mooie rand maken het écht af !!
    Fijne avondgroetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi, romantisch kaartje Marijke! Je kerstkaartje hieronder is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Marijke met prachtige details!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen