zaterdag 22 september 2018

Voor jou!



Vandaag heb ik een stoere jongenskaart voor jullie!
Ik vind dit plaatje van Kenny K. altijd zo leuk, heb het al heel lang maar grijp er iedere keer weer naar!
Nu in combinatie met een mooi plaatje van Daantje van FaceBook.



Ik ben begonnen met een geel/beige cardstock en daarop een geel DP. 
Een houtstructuur papier en een cirkel van oranje/geel.



De digi heb ik gekleurd met de copics en uitgeknipt. Het plaatje van Daan nog op een DP geplakt en de digi verhoogd ervoor geplakt.




Bovenin nog een tekst en een sterretje. Ik vind het een echte jongenskaart toch?
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik lees het graag.
Voor nu bedank ik jullie weer voor je bezoekje en groet jullie van mijn vakantie adres ergens in Frankrijk.
Groetjes Marijke.

3 opmerkingen:

  1. Echt een jongenskaart, leuk is de combinatie van het plaatje en de digi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel erg leuk. Voor het kleuren heb ik bewondering, ik ben nog geen kleurden, doe het ook te weinig. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen