zaterdag 8 september 2018

Wishing you........


Vandaag nog een romantisch kaartje met het mooie plaatje van Hobbyhouse.
Deze keer een roze met groene kaart geworden.


Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een roze stippel van de Action en daarop een roze papier van Papermania.
Ik had nog strookjes van roosjes in het groen en vond dit er wel bij passen.
Onder het plaatje een stansje met een kantrandje.


Dit plaatje was vrij groot, te groot vond ik eigenlijk dus heb er een randje van afgehaald.


Aan de onderkant een bloemenstruikje met een gemaakte bloem en verder aangevuld met gekochte bloemetjes. Op de grote bloem nog wat transparante druppel gedaan.
Achter de bloemen zitten nog hartjesbloemen van Crealies.




De hartjes komen uit het stansje van Crealies en op de andere hoek geplakt. 
Een mooie tekst bovenin.


Aan de binnenkant nog een wens en een mooi papier van Papermania.
Dit boekje heb ik al jaren liggen en nu komt het ineens te pas! Gek hé? 
Ik vind het een mooie kaart en zal er zeker iemand plezier mee kunnen doen!
Voor nu bedank ik jullie voor je bezoekje en groetjes
Marijke.



3 opmerkingen:

  1. Mooi Marijke!
    Prachtig hoe je alles bij elkaar hebt gezocht.
    Wie bewaard heeft wat zeggen we altijd. Zo zie je maar weer, komt altijd wel een keer van pas.Ik heb dat vaak met oude knipvellen:)
    Plaatje is enig, en kleurtjes passen er mooi bij.
    Fijn weekend verder en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig plaatje en deze is vrij groot, maar je hebt er mooi papier bij gevonden en leuk afgewerkt met de toef,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is een prachtig kaartje geworden!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen