zondag 1 december 2019

12 1/2 jaar getrouwd


Ik heb een kaartje gemaakt voor mijn oudste zoon die in januari 12 1/2 jaar getrouwd is.
Het is een kaart naar de sketch van Sweet Sketch Wednesday2.
Ik moest heel snel zijn want anders is de uitdaging al afgelopen!



Ik ben begonnen met een glanzende cardstock en daarop een donkerbruin papier. 
Daarop een rood papier en de vierkantjes.


Het plaatje in het midden past goed bij ze want ze hebben 4 katten en 2 hondjes.
Ik heb dit plaatje gekregen van Ida en vond het wel toepasselijk.
De strikjes heb ik 3D gedaan.


Onderop nog een tekst.

Een lief kaartje toch! Ze geven in januari een feestje en daar hoort een kaartje bij!
Ik ga hem nog snel koppelen bij Sweet Sketch Wednesday.
Bedankt iedereen voor zijn bezoekje en groetjes,
Marijke.





8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met dit schattige plaatje.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awh wat een lief kaartje, heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief kaartje en leuke afbeelding!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig plaatje, echt heel lief, je hebt met de sketch een gave kaart gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap zeg.
    Je kaart is heel mooi gemaakt en zo lief met dat plaatje.
    Ik herkende dat meteen en heb het ook nog ergens.
    Een oudje maar dat is er helemaal niet aan te zien.
    Heel mooi gemaakt met de sketch.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How sweet is this, such a pretty card. Thank you for playing along with us at SSW2
    Anne SSW2 DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zeker schattig geworden, daar sla je weer een goed figuur mee.
    groetjes Ida.

    BeantwoordenVerwijderen