donderdag 26 december 2019

Week 52 bij 52 WTC met uitdaging





Week 52 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Ik wens iedereen heel mooie en fijne kerstdagen toe met familie en vrienden.

En ik hoop dat jullie misschien even tijd hebben om naar de uitdaging te kijken want Yvon heeft een leuke uitdaging bedacht, namelijk een schommelkaart! Ik vind dat altijd moeilijk maar het is wel gelukt kijk maar! Ik heb even gespiekt op Pinterest en een simpel model gekozen.


Is het geen schatje?
Ik vind deze digi zo leuk en zo lief dat ik hem altijd wel een keertje gebruik met een kerstkaart.
Ik heb een cirkel gemaakt van een dik beige papier en daar de cirkel van de digi opgeplakt met aan de achterkant nog een extra karton voor de stevigheid!


Het plaatje is van Mo Manning en gekleurd met de copics.
Op de rand van de muts een beetje extra poedersneeuw.


Aan de onderkant een tekstslinger en diverse kleine koekjes.


De koekmannetjes mogen hier niet op missen natuurlijk!



En de kerstboom met allemaal rode hangertjes.
Zou zomaar mijn boom kunnen zijn! (haha)
 Dit zijn heel kleine stansjes, zo leuk!
Wat vinden jullie ervan? Leuk toch? En doen jullie nog mee of hebben jullie even genoeg van de kerstkaartjes? Ik ben benieuwd.
Als de visite weg is kom ik nog even kijken hoor!
Voor nu wens ik jullie nogmaals een gezellige dag toe en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.


19 opmerkingen:

  1. wat issie leuk geworden met die schattige digi erop, lang geleden dat ik een wiebelkaartje heb gemaakt ga er zeker ook eentje maken voor de challenge.
    nog een fijne 2e kerstdag gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het jongetje kijkt zo verwachtingsvol en zijn kerstmuts heb je zo mooi gemaakt.
    Fijne 2de kerstdag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke laatste uitdaging en een enige schonmelkaart met een prachtig ingekleurde stempel Marijke!
    Fijne 2e kerstdag XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke wiebelkaart, met een schat van een stempeltje.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke wiebelkaart gemaakt Marijke, het jochie mooi ingekleurd, en die koekemannetjes lust hij vast ook nog wel!
    Fijne 2de kerstdag toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, schattig kaartje, Marijke!
    Leuke digi en heel mooi gekleurd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker een lieve afbeelding Marijke. Mooi ingekleurd en de glittertjes komen heel mooi uit.
    Je hebt deze wiebelkaart ook heel gezellig gedecoreerd. Een plaatje om naar te kijken.
    Fijne dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart is het geworden, schattig plaatje met die koekmannen erbij. Goed idee om op pinterest te kijken, ik heb ook geen mal.
    Fijne dag nog en lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marijke,

    Wat zat ik met mijn dagen in de war.. KKT gisteren helemaal vergeten en vandaag goedgemaakt... Vandaag zit ik hier nog kerstkaarten te schrijven, moest ook nog gebeuren...

    Zowel jouw kerstkaart van vandaag als de KKT-kaart van gisteren zijn helemaal geslaagd!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie wiebelkaart Marijke, hele schattige digi en een mooie bontrand aan de kerstmuts, leuk de versieringen in de boom,
    nog een fijne 2de kerstdag,
    groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige wiebelkaart Marijke! Top!
    Groetjes en nog een fijne 2de kerstdag,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel geslaagd deze kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke schommelkaart met dat schattige ventje!
    Ik weet niet of een schommelkaart mij gaat lukken. Ik ben daar niet zo goed in.
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke wiebelkaart, echt mooi met al die details!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave wiebelkaart heb je gemaakt Marijke, zo leuk geworden. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk tafereeltje heb je op je wiebelkaart gemaakt Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind een schommelkaarr ook niet zo gemakkelijk, maar moeilijk haat (soms) ook hihi. Die van jou is wel heel erg leuk! Wat een schattige digi!
    Ik heb het even gehad met de kerstkaarten, maar ik ga ze toch proberen te blijven maken om volgend jaar eens voor een keertje niet in de stress van te weinig kaarten te zitten ;-) ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke schommelkaart Marijke. Deze digi is inderdaad schattig. Hij of zij kijkt met zo’n verwonderde blik omhoog (naar de kerstboom misschien?)
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke wiebelkaart en het pelsje op de muts van het overigens leuke kereltje lijkt net echt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen