woensdag 25 december 2019

KKT met roze en zwart.




Vandaag de laatste woensdag van het jaar en dus een KKT bij Martina!
De kleuren zijn de kleur roze met een nieuwe kleur zwart! Ik vind dat een mooie combinatie.
En heb er een vintage kaartje van gemaakt!


Ik ben uitgegaan van het plaatje want dat is donker met roze. 
De cardstock is ook roze en het papier erop is zwart met een klein werkje erin.
Ik heb deze nog door de embossing gehaald met allemaal hartjes.
Daarop weer diverse roze papiertjes en dan het plaatje.


Om het plaatje een stans van Ali.


Aan de zijkant een zwart strikje en een paar pareltjes.
Het randje aan de bovenkant is ook roze.


Ook aan de binnenkant het zelfde doorgevoerd met zwart en roze en een leuk labeltje ook in het roze.
Hij is gemaakt naar de sketch van Sweet Sketch Wednesday.


Ik vind het weer goed geslaagd wat de kleuren betreft en ben zeker benieuwd wat jullie ervan hebben gemaakt zo op 1e kerstdag. Ik kom zeker even langs maar het zal zeker later op de dag of morgen worden want we gaan gezellig naar mijn zus vandaag. 
Voor nu wens ik jullie allemaal een heel gezellige kerst met je gezinnetje en familie. 
Maak er een onvergetelijke dag van!
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de uitdaging van Sweet Sketches Wednesday.









16 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Marijke. Deze kleurencombinatie leent zich uitstekend voor vintage!
    Fijne kerstdagen voor jou en de jouwen!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Marijke! Gezellig tijd met je zus en fijne feestdagen.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat past jouw vintageplaatje mooi bij de gevraagde kleuren, Marijke. Prachtige kaart (ook de binnenkant is mooi).
    Fijne kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie geslaagde vintagekaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie vintagekaart, ook de binnenkant.
    Lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, leuk bedacht met het vintage plaatje, de kantjes doen het er goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helemaal leuk is deze geworden, mooi gemaakt
    fijn dat je op deze feestdag meedoet met het kkt ! Toch wel een beetje bijzonder,
    wens je nog fijne feesten,
    bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vintagekaart in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kaartje in de KKT kleuren. Nostalgisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen op je blog. Een mooie vintagekaart vind ik, leuk gedaan.
    Geniet nog van de feestdagen en groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi KKT kaartje maakte je, leuk al die details die er op te zien zijn, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie vintagekaart met een leuk plaatje en leuke accentjes !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, met dit mooie bijpassende plaatje!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kom vandaag pas om je KKT kaartje te bekijken. Ik vind het een mooi kaartje geworden en mooie feestelijke kleuren. Leuke uitdaging voor 52 weeks, en jou kaart is prachtig met die leuke details erop. Ja rode kerststallen kon ook onze boom zijn, echter dit jaar het rode weggelaten en er houten hangers ingevangen. En dat staat ook heel mooi. En ja ik maak meestal elke week een kaart voor kerst, dan heb ik geen stres en mooi op tijd klaar. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooie kaart voor het KKT Marijke, super gedaan. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen