dinsdag 7 januari 2020

Een verjaardagskaartje!


Vandaag eindelijk even tijd voor een kaartje. Het is een verjaardagskaartje voor mijn mannetje.
Zoals jullie al wel weten gaan we ieder jaar heerlijk vele weken met de caravan op vakantie, maar wat jullie niet weten is dat mijn mannetje het gehele jaar bezig is met plannen en uitzoeken van leuke dingen om te bekijken of te doen!
Dus ik vond het wel leuk om daar eens een kaartje over te maken. Ik vind het toch moeilijk om een kaart voor mijn mannetje te maken, hebben jullie dat ook?



Ik ben begonnen met een witte cardstock en hierop een papier met een landkaart. 
Daar de stans van de wereldbol op en daarop weer diverse bergen.


Mijn mannetje houdt van bergen en wil daar ook alleen maar naar toe.
Dus veel bergen op de kaart en ook het Happy Birthday in de bergen verwerkt.
Onze auto is ook rood en op onze caravan zitten ook van die mooie blauwe strepen. 
Dus net echt toch?


Hier nog even te zien het papier en de globe en ook nog een paar vlaggetjes met de kleuren van Frankrijk.

Aan de binnenkant heb ik een lang gedicht gemaakt over de vakanties en het werk dat hij er altijd van maakt, maar dat is een privé gedicht hoor!
Wat vinden jullie ervan? Leuk toch? Ik ben benieuwd wat ie er van vind! 

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

De Egel met alles mag
Knutsel en Kadootjes met een B ( van bergen) 

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


12 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke kaart voor je man.
    Een echte vakantie kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart voor je man Marijke, Helemaal top!!
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man, de mijn mag morgen een kaarsje meer uitblazen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!!!
    Zeker met het verhaal erbij, dat maakt de kaart zo persoonlijk.
    Inderdaad lastig om een kaart te maken voor je eigen man, maar het is jou erg goed gelukt.
    De bergen zijn mooi verzonnen, met daarin de happy Birthday verwerkt, zo leuk.
    Fijne dag, wanneer je man jarig is en lekker in de voorpret van de vakantie blijven hangen hoor😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marijke, je krijgt er al bijna weer zin van om met vakantie te gaan. Heerlijk, plannen is natuurlijk al veel voorpret! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superrr leuke kaart Marijke!
    Mijn man krijgt nóóit een kaart 👎🤪.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave en persoonlijke kaart heb je gemaakt voor je man! Leuk gedaan die bergen met de "happy birthday".
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Marijke en van harte gefeliciteerd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke en persoonlijke kaart voor je man Marijke, echt heel mooi gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en persoonlijke kaart maakte je voor je man. Heerlijk om alles voor de vakantie van te voren zo uit te zoeken, is al de voorpret.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart voor je man Marijke, en heel mooi persoonlijk gemaakt. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuk Marijke, met al die persoonlijke details! Geweldig! Wij hebben het verdeeld. Ik regel de kleine vakanties (weekendje weg, midweekje etc) en Peter doet de lange vakantie.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke, persoonlijke kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen