donderdag 2 januari 2020

Week 1 bij 52 WTC met reminder.



Week 1 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.

IK WENS IEDEREEN EEN HEEL GOED, GELUKKIG EN GEZOND 2020 TOE MET HEEL VEEL
 KNUTSELPLEZIER!

En nu beginnen we gewoon weer met nummertje 1.
We hadden nog de uitdaging van Yvon die graag eens schommelkaart wilde zien.

Ik ben begonnen met een DP van grijs met strepen en daar heb ik een cirkel uitgeknipt.
Het plaatje van Mo Manning in een cirkel uitgestansd en daar nog een stansje achter.


Het plaatje is een engeltje die sneeuwsterren uitblaast. 
ik heb haar gekleurd met de copics.


Onderaan nog een wintertekst en veel zilveren sneeuwsterren.


En de mooie tekst van de snowflakes


Het is weer een leuk kaartje geworden vind ik zelf.
Ik vind dit soort kaarten altijd een beetje moeilijk om te versturen maar ik heb ze nu zo groot gehouden dat ze makkelijk in een envelop passen.
De uitdaging duurt tot vanavond, dus ik ben benieuwd of er nog veel mensen meedoen.
Ik kom zeker even langs vandaag. Ik wens jullie veel knutselplezier en bedankt voor je bezoekje,
Marijke.



23 opmerkingen:

  1. Wat een schattig plaatje, Marijke! Leuke kaart heb je gemaakt. Heel mooie tekst ook.
    Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig met die engeltje op je kaart en heel mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winterse wiebelkaart, tof plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige wiebelkaart Marijke , leuke stempel wwoow
    Fijne donderdag en groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chique winters kaartje, erg mooi.
    Lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige schommelkaart, heel mooi ! Nog mijn beste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief 2020 ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke wiebelkaart met dat schattige stempelafdrukje. mooie ronde stans ook errond!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke schommelkaart.
    Zo een lief plaatje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Heel gave wiebel, lief plaatje.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2020, ik had mijn kaart al klaar en niet meer aan de uitdaging gedacht..
    De jouwe is heel mooi in deze pastel kleurtjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Marijke, super leuk uitgewerkt. Het afdrukje is zo schattig. Ik wens jullie ook een mooi, liefdevol en gezond 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige schommelkaart. Dat stempeltje blijft leuk!
    Alle goeds voor 2020!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie wiebelkaart Marijke. Dat leuke elfje heb je mooi ingekleurd in zachte kleurtjes, ik houd daarvan.
    Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi MArijke,
    wat een leuke schommelkaart! Ik doe de wat grotere kaarten in een A5 enveloppe. Gaat heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke schommelkaart met dat leuke meisje!
    Groetjes en een gelukkig 2020, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Marijke,en zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig en lief schommelkaartje Marijke! Heel mooi geworden en ingekleurd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi schommelkaartje met die schattige stempel mooie kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattig!!
    Wat een lief, leuk meisje/stempeltje/plaatje.
    Tja, dat versturen..... misschien kun je zelf een soort envelop vouwen van een tijdschrift kaft ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige wiebelkaart Marijke !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De beste wensen.....Het is een hele mooie wiebelkaart geworden Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog de beste wensen , en wat een prachtig wiebelkaartje heb je gemaakt , top
    Ik heb nog een vraagje, ik kan mijn oude blog niet meer delen op fb. heb er al een paar keer een melding van gemaakt , niks helpt.
    Daarom heb ik een andere blog gemaakt , je was al een volger van mij , zou je mij weer willen volgen op deze blog. Ben nl al mijn volgers kwijt , moet weer opnieuw beginnen .
    Mijn nieuwe blog is corryscardandcreations
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen