zaterdag 11 januari 2020

Merry Christmas


Vandaag nog een kerstkaartje.
Bij Sweet Sketch hebben ze een decemberbonus uitdaging met heel veel verschillende sketches en daar ben ik mee bezig geweest! Ik heb gisteren een paar kaartjes gemaakt en was lekker op dreef.
vandaag laat is de eerste zien. Het is wel een kerstkaartje maar dit plaatje was rond en dat was nodig voor de sketch.




Het is een licht kaartje maar op de een of andere manier worden de foto's toch nog te donker!!
Ik ben begonnen  met een witte cardstock en daarop een lichtgrijs papier en een zwart/wit papiertje.


Een mooi roze lint en het plaatje met erachter nog een roze cirkelstans.
De bloemetjes die uit de cirkelstans kwamen nog in de hoek geplakt.


Eronder een glans strik met een stukje satijn erbij.
Een lief kaartje toch? En weer een kaartje voor volgende kerst! Het begin is er.
Vandaag hebben we een feestje, mijn oudste zoon is 12,5 getrouwd en geven een feest.
Een fijne onderbreking in januari, want dat vind ik toch een beetje saaie maand!
Ik wens jullie een gezellig weekeinde toe en bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen 
 Sweet Sketch: met de kerstbonus





10 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en dat plaatje blijft leuk.
    Wens je veel plezier op het feest.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaart heel mooi plaatje, gefeliciteerd met en voor het echtpaar.
    Fijne dag, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Kerst kaart in mooie zachte kleuren!
    Gefeliciteerd met het Echtpaar en veel plezier op het feestje.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je begint meteen met een heel lief kerstkaartje!...mooi in deze lichte kleuren.
    Hier feesten we altijd door tot vandaag eerste weken van januari meteen al volop verjaardagen waarvan twee uit het gezin ..dus ben altijd blij als we op half januari zitten en het even over is met al het gefeest.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief in deze zachte tintjes!
    Gefeliciteerd en veel plezier!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje in deze zachte kleuren.
    Gefeliciteerd en een gezellige feest.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi romantisch kerstkaartje met het leuke plaatje, veel plezier vandaag
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super lief vind ik het!!😍.
    Het plaatje is schattig zeg.
    De kleuren zijn zo romantisch, passen mooi bij het feestje wat je hebt (gehad)😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superschattig, romantisch kaartje! Fijne zondag, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marijke, gefeliciteerd met de 12,5jarige trouwdag van je zoon. Altijd leuk een feestje. Je kaart is een dotje vind ik. Leuke sketch en die plaatjes blijven mooi vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen