zaterdag 15 augustus 2020

De nieuwe uitdaging bij Girlz Creative Crafs voor augustus!

     

Het is alweer de 15e van de maand dus we hebben een nieuwe uitdaging bij Girlz Creative Crafts.
Deze keer gaan we voor Girlz,Girlz,Girlz........ Een dameskaartje dus!

                                                   


Daar kan je van alles van maken als er maar een plaatje bij zit.
Ik heb een heerlijk roze kaartje gemaakt met een mooi meisje. 
Echt vrouwelijk toch?


Ik ben begonnen  met een witte cardstock en daarop een mooi DP met een rozenrand.
Maar de rozen zaten maar aan een kant.
Gelukkig had ik 2 van deze papieren dus heb ik de andere rand er afgeknipt en aan de onderkant op de kaart geplakt.
Een glitterlintje en daarop het plaatje met een mooie stans eronder.


Het lieve plaatje ook met veel roze en bloemetjes erbij.


Aan de zijkant een bos stokrozen gemaakt, die bloeien zo mooi helemaal tot boven aan toe.
Ik vind ze in het echt prachtig.


 Het mooie randje aan de boven- en onderkant van roze rozen.


Nog een paar kusjes met de tekst.


En aan de binnenkant ook een mooi papier met nog 1 roos die ik over had en veel tekst.
Ook hier nog een paar stokrozen.
Wat vinden jullie, een super leuke uitdaging toch? Een leuk dameskaartje, dat moet toch lukken?
Doen jullie allemaal mee? Super ! Ik ben benieuwd. Ik kom gauw kijken.
Iedereen bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.


Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Creations in Pink met meer pink dan andere kleuren


7 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje fijne dag groetjes, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een lief plaatje verwerkt op je leuke dameskaart Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig plaatje verwerkt op een prachtige kaart met mooi papier...ik heb dat ook nog ergens liggen. Heel mooie romantische dameskaart hoor.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, vrouwelijke kaart met een schattig plaatje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marijke Lief plaatje. Die blogger is heel lastig werkt niet gied op de iPad. En we zijn onderweg en dan is het lastig. Heb nu het bericht via de telefoon erop gezet ... ik dacht al dag het aan. De blogger zelf lafpg . Heel irritant als je graag wat wil plaatsen... maar het is me toch nog gelukt.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt alleen maar voor een meisje/dame. Deze stuur je nooit naar een man, dus ik zeg: missie geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer echt een Marijke kaart, de kleuren en alles wat je erbij hebt gebruik, prachtig. Een 10 van mij.
    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen