donderdag 20 augustus 2020

Week 34 bij 52 WTC



Week 34 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week heb ik een vrolijk en kleurig kaartje gemaakt met de kabouters van ....... weet ik even niet meer!
Ik had van een vriendin een aantal half afgemaakte kaarten gekregen met cardstock en daarop een gekleurd papier geplakt. Daar kon ik wat mee maken als ik wilde want zij stopte ermee.
Deze was een kleurig streepje met roze eronder en die vond ik goed passen bij de digi van de kabouters. Ik moest ze nog kleuren dus allemaal een muts in de kleuren van de streepjes.


Maar ja en dan verder hé, de streepjes zijn al erg druk en de kabouters ook. Maar ja ik kon ook niet niets erbij doen, dat is tegen mijn manier van kaarten maken.


De kabouters hebben een muts op met iedereen een glanslijntje erlangs. Als je langs de kaart kijkt zie je een mooie glans.


Verder nog een boom met allemaal ballen erin en pakjes eronder, daarom zijn ze ook zo blij.
Een leuke vrolijke kaart vind ik het geworden, wat jullie?
Ik kom vandaag wel even bij jullie kijken. Ben benieuwd of jullie het nog vol kunnen houden.
Voor nu bedank ik iedereen voor zijn bezoekje en maak er een gezellige dag van.
Groetjes Marijke.



11 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of je kabouters wl zo blij zijn Marijke, zo te zien zijn ze. Met meer dan er pakjes bij de kerstboom staan... ;-)
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een super vrolijke kerstkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en vrolijk kerstkaartje Marijke fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is zeker vrolijk . Heel erg leuk Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met die leuke kabouters. En de vrolijke kleuren, een gezellig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach....wat lief al die gnoompjes bij elkaar en zo
    prachtig ingekleurd ook , maar zonder mondkapjes oeps
    Superleuke donderdag Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat super! Ik heb deze digi ook geprint liggen! Nog niet aan toe gekomen eerst in de weer met mijn naaimachine! Je kaart is zo vrolijk! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel toffe vrolijke kaart heb je gemaakt met de gekregen spulletjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is-tie leuk Marijke met die grappige kabouters. Leuk om de mutsen te kleuren in de kleurtjes van de streepjes. Echt een mooie, vrolijke kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en vrolijke kerstkaart met de leuke kabouters en het leuke papier, echt heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stempel heb je gebruikt, Marijke. En de mutsjes zijn mooi gekleurd. Ook de boom en de pakjes staan er leuk bij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen