donderdag 13 augustus 2020

Week 33 bij 52 WTC.




Week 33 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week heb ik een eenvoudig kaartje.
Ik had deze kaart gemaakt voor een uitdaging maar daar heb ik uiteindelijk toch een andere voor 
gemaakt dus deze had ik nog over!





Het is een rechthoekig kaartje geworden. Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop een licht blauw glitterpapier. En dan het bewerkte papier.
Ik ben aan de gang gegaan met inkt en water en daarop een stempel van een kerstboom.


Deze heb ik bewerkt met zwart glanzend embossing poeder en om de boom diverse kerst stempels.


Verder nog een paar pareltjes en een stempel met een pakje waar ik een klein labeltje aan heb gedaan.
Een eenvoudig kaartje maar je bent er toch nog wel een tijdje mee bezig!
Wel dit was het weer voor vandaag. Hopelijk doen jullie allemaal mee. Ik wens jullie veel succes en zijn jullie nog op vakantie dan heel veel plezier!
Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor je bezoekje. 
Groetjes Marijke.



15 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Marijke.
    De kaarten die er eenvoudig uitzien zijn inderdaad vaak heel bewerkelijk om te maken...
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marijke. Fijne dag groetjes, Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, heel mooi je achtergrond! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stempelkaart Marijke fijne dag ,
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stempelkaart, op een mooie achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart in lieve kleurtjes.
    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart in mooie kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, leuk hoe je met stempels en inkt in de weer bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart in deze kleuren combinatie!
    Fijne dag verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kerstkaartje, leuk met al die tekstjes en de boom met cadeautje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart met een leuke achtergrond, je hebt de stempels leuk gecombineerd
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klopt, met stempelen ben je soms best een tijdje bezig! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor wat ik van je gewend ben wel een heel eenvoudig kaartje.
    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke achtergrond heb je gemaakt. Best lastig om dit met inkt te maken. Maar het is je prima gelukt. Mooie kasrt geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen