zondag 22 augustus 2021

Een retro kaartje!



Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met heel oud papier en een heel oud plaatje. Ik vind paars ook redelijk retro wat jullie?
Ik begon met een lichtblauw cardstock en daarop diverse paarse papiertjes. Dit zijn papiertjes al van heel in het begin dat ik begon met kaartjes maken.
En paars doet me wel denken aan vroeger de jaren 70/80.


En verder een doordruk plaatje van Sarah Kay, ook al heel oud. Maar dit soort plaatjes vind ik eigenlijk nog heel leuk.


De viooltjes van  bloemen gemaakt en de kleuren paars en erop een glittersteentje.
Passen goed bij het papier.


Bij 4 Seasons hebben ze de uitdaging Retro dus daar doe ik aan mee.
Verder kan ik weinig toevoegen aan de kaart.

En dan nog een update van de pup die we gisteren hebben opgehaald.
Was allemaal heel spannend en het ging wonderbaarlijk goed allemaal.
Vannacht even eruit gemoeten om een keertje te laten plassen maar verder sliep ze mooi door.
Een wonderhondje!!
We noemen haar Lucky!




We zijn er helemaal stapel op en hopen dat ze goed meekomt met alles.
Wel bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de uitdaging van 4 Seasons met: Retro






 

6 opmerkingen:

  1. O... wat een lief hondje heel veel plezier en geluk met Lucky! moet kunnen met zo`n leuke naam. je kaartjes is heel leuk mooie plaatjes bij het geheel gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief kaartje…leuk gedaan!
    En lucky is een schattig hondje, wat een mooi koppie…succes ermee!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie retro kaart met een leuk plaatje en de bloemetjes maken het af. Schattig hondje jullie Lucky en wat doet ze het al goed,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje. Maar mijn aandacht werd meer getrokken naar de foto’s van Lucy. Wat een schoonheid en wat fijn dat het zo goed gaat. Geniet ervan. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje is het, jullie mooie Lucky!
    Superleuke kaart, echt terug in de tijd met het Sarah Kay plaatje! Had er ook veel van vroeger... en van Holly Hobbie...
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart helemaal in retro stijl.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen