zaterdag 28 augustus 2021

Zomaar een bloemetje.....



Ik heb een kaartje gemaakt van een plaatje die je van achteren ziet.
Dit plaatje is een 3D plaatje die ik gekregen van Ida samen met nog een paar andere kindertjes.

Super leuk zien ze eruit en ze zijn al helemaal klaar dus kan ze gelijk gebruiken.
Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop een geel en groen dp.
Een hekje gestanst en daar het meisje voor gezet.


De bloemen heb ik gedeeltelijk achter en voor het hekje gedaan.
De bovenste bloemen heb ik los gelaten zodat het wat diepte geeft.


Hier het plaatje nog van dicht bij. Het is een vrij groot plaatje.
 Er kan eigenlijk weinig meer bij, dus ik laat het maar zo.


Bovenaan nog een tekst met een bloemetjes stans eronder.
Een vrolijk kaartje met dat felle groen vind ik!
Er zullen nog een paar van dit soort kaarten volgen want ik heb verschillende plaatjes hiervan.
Jullie zullen ze nog zien.
Voor nu wens ik jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.






 

3 opmerkingen:

  1. Dit zie je niet zoveel, zo'n plaatje "van achteren".
    Leuk hoor en inderdaad heel vrolijk met deze kleurtjes.
    Leuk zoals het meisje over het hekje staat te turen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi plaatje, het past precies op je superleuke kaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen