donderdag 2 september 2021

Week 35 bij 52 WTC met een reminder


Week 35 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

We hebben nog een reminder van de uitdaging van vorige week! 
Epie wil graag heel veel swingkaartjes zien.
Nou hier mijn tweede swingkaartje met een vierkant midden.
Het is een vouwkaartje en als je hem open doet komt er een ander plaatje tevoorschijn.
Er staat bij 52 WTC een voorbeeldje van een swingkaart.

Hier open  met het vogeltje aan de voorkant.
Het papier komt weer uit zo'n mooi boekje wat ik gekregen had.
Alles kan bij elkaar zo mooi!


Hier de binnenkant, die heb ik nog bewerkt met stansjes en stickers.



En zo ziet de kaart eruit als hij dicht is. Kan makkelijk in een envelop.
 Ik heb het model van pinterest geplukt en het is even passen en meten maar het is wel te doen.
 

En hier nog helemaal opengeklapt.


Mijn kerstwens komt aan de achterkant daar is nog een heel kantje vrij van dp.
Wel doen jullie gezellig mee? Dit kan tot vanavond 24.00 uur. 
  Ik wens jullie veel succes. Ik kom zeker even kijken bij jullie creaties.
Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje.
Marijke.




17 opmerkingen:

  1. Een schitterende swingkaart maakte je Marijke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is een mooierd vind ik.
    Het dp is inderdaad mooi bij elkaar.
    Leuk om de kaart nog een beetje "aan te kleden"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk deze swing kaart met de mooie papiertjes! Haha, het tekstplaatje komt me bekend voor, die heb ik ook gebruikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met mooie kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke swingkaart Marijke , fantastisch !!
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke swingkaart Marijke.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie swingkaart. Leuke afbeelding met het vogeltje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en gezellige swingkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie swingkaart voor kerst Marijke. Mooi zoals alles bij elkaar past en je hebt hem feestelijk gedecoreerd vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige swingkaart met het lieve vogeltje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi geworden, jouw swingkaart, Marijke! Het geeft zo'n leuk effect, he!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vast eentje van veel werk, maar dan heb je natuurlijk wel een prachtige swingende kaart!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. inderdaad veel werk heb je eraan gehad denk ik ook Marijke....maar je kaart is heel mooi geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje is het Marijke. Het model is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie swingkaart met leuke afbeeldingen. Leuk om te zien dat er verschillende swing-modellen in omloop zijn.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Marijke, wat een fleurig papier heb je gebruikt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen