zaterdag 11 september 2021

Van harte.




Ik heb nog een paar foto's van kaartjes te laten zien van de plaatjes die je alleen van achteren ziet.
Ik heb er een paar gemaakt en vandaag nog twee.
Een jongetje en een meisje.


bij het jongetje een doorkijkje en bij het meisje een tuin met bloemen.


Hier ben ik uitgegaan van het mooie papier vol bloemen. Ik heb daar een houten hekje voor gedaan en het meisje ervoor gezet. Bij de bloemen zelf nog wat bloemetjes gemaakt en wat glittersteentjes erin.



Bij het jongetje vond ik dat er een vergezicht bij hoorde, omdat hij zo lekker op stap gaat met zijn rugzakje om. De hond gaat met hem mee.
Onder het plaatje nog een groen papier en daaronder een papier met een beetje stenen beton look!
Een tekst aan de bovenkant bij beide kaarten en klaar zijn ze.
Vinden jullie ze ook niet leuk?
In het echt zijn ze heel vrolijk van kleuren.
Volgende week heb ik er nog een paar.
Voor nu wens ik jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.





9 opmerkingen:

  1. Hele leuke Marijke !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee leuke kaarten zo met de kinderen van achteren gezien , vind het meisje heel schattig zo en het jongetje is wel stoer ook al heeft hij een beertje in zijn hand.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heel leuk zelfs.
    Wat een grappige plaatjes zo van achteren.
    Je hebt het heel leuk aangekleed.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zeker heel leuk.
    Wat heb je dat leuk bedacht, de tuin en het doorkijkje.
    De hond bij het jongetje past goed, het ziet ernaaruit dat hij een flinke wandeling gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Marijke,
    leuk met het doorkijkje en ook de andere met de bloemen is erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke afbeeldingen van kinderen Marijke en ik vind het heel mooi zoals je ze op je kaarten verwerkt hebt. Echt leuke tafereeltjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele knappe kaarten en mooi hoe je het meisje en de jongen zo in de achtergrond laat opgaan. Heel leuk accent met de extra bloemetjes bij de meisjeskaart! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen