zaterdag 18 september 2021

Hoera een baby!!

 


Ik heb vandaag een kaartje die ik gemaakt heb naar de sketch van 4 Seasons. Ik heb de laatste tijd weinig inspiratie en dan is een sketch wel lekker! En ik vond deze wel apart!
Onze buurtjes twee huizen verderop verwachten een deze dagen een baby dus ik heb maar eens
een babykaartje gemaakt! 
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een craft en roze dp. Het roze papier komt van de action maar zit in een boek war twee zijdige bladen in zit en die zijn zo mooi!



Het plaatje is een oudje van Marianne en daar heb ik glitterkarton onder gedaan.


De letters uitgestansd en nog wat kleine stikkers erbij.


De beer in de hoek komt ook nog terug aan de binnenkant.


Hier de sketch.

Ik vind hem goed gelukt wat jullie? 
En nu hoop ik dat de buurvrouw dat ook vind!

Deze kaart doet dus mee met de uitdaging van 4- Seasons

Wel dit was het weer, ik wens jullie een fijn weekeind, het weer is prachtig dus geniet nog even van het mooie najaarszonnetje! Wij gaan even in de tuin wat doen ook lekker!
Bedankt iedereen voor je bezoekje en laat gerust een berichtje achter, die lees ik met veel plezier.
Groetjes Marijke.

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie babykaart.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldige girl-kaart…super schattig plaatje ook…top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje Marijke.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik was vandaag ook met dezelfde sketch een geboortekaartje aan het maken.
    Ook voor de buren, maar bij ons is de baby al geboren.
    Het is een heel mooi kaartje geworden Marijke, natuurlijk gaan de buren ze prachtig vinden en daar blij mee zijn.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze sketch had ik ook opgeslagen, omdat ik het best wel lastig vind een mooie slimline card te maken. Jij hebt een schattige babykaart gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schattig kaartje.
    Leuk hè, zo'n slimline model?!
    Wordt het een meisje, bij jullie buren, of maak je in nog een blauwe variant?
    Wij zijn ook druk geweest in de tuin, poeh, ben er mooie van, maar het is wel heel erg opgeschoten. Bijna alles weer netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie babykaart met een lief plaatje Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje en de sketch heb je prachtig uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart…mooi gemaakt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke babykaart!
    Mooi ook dat je de binnenkant versiert hebt.
    Niet vergeten te genieten in de tuin:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi babykaartje, zo schattig dat plaatje en lieve kleurtjes!
    Bedankt voor je deelname aan onze slimline-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een schattig babykaartje Marijke met leuke details en een lief plaatje. Ook de binnenkant heb je leuk afgewerkt met het dp en de beer in de hoek. Met jouw kaartje zullen de buren zeker heel blij zijn.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He Marijke, daar ben ik nog even. Dank je wel voor je mooie felicitatie-kaart, ook de binnenkant is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke slim-line kaart.
    Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen