donderdag 26 augustus 2021

Week 34 bij 52 WTC met en uitdaging

  


Week 34 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Het is alweer de laatste donderdag van de maand augustus dus weer een uitdaging erbij.
Deze keer mocht Epie kiezen en zij wil graag een swingkaart zien.

Dat vind ik altijd moeilijk want wat is een swingkaart precies. 
Ik heb het opgezocht op Pinterest en het zijn kaarten die bewegen op de een of andere manier.
Nou zo inventief ben ik niet dus ik heb een kaartje gemaakt dat in het midden draait.
 Aan twee kanten een afbeelding en een touwtje erdoor dus hij kan bewegen.

Ik ben begonnen met een bruine craftcard en daarop verschillende papiertjes.
In het midden het gat uitgestansd.


Het plaatje erop en aan de andere kant een tekst.


Ook aan de binnenkant het zelfde dp met de ruitjes gedaan.




En onderaan nog een bloem met een knoop en een tekst.


Nou dit was mijn eerste swingkaartje, 
volgende week nog een reminder is ook een mooie geworden hoor al zeg ik het zelf! 
Doen jullie allemaal mee? Ik ben benieuwd wie zich gaat wagen aan een swingkaart.
Veel succes allemaal! Ik kom zeker even kijken bij jullie.
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.




13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje het is je goed gelukt ik ben zelf ook niet zo'n ster in dit soort kaarten mooie plaatjes en dp papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige swingkaart heb je gemaakt Marijke! Ben zelf ook niet zo handig in dit soort kaartjes! Maar bij jou is hij super gelukt hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart met die swingende vogel, tof zoals die aan het touwtje bungelt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig in deze traditionele tinten !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw kaart swingt echt alle kanten uit, Marijke. Behoorlijk inventief dus! Mooi klassiek kaartje verder qua kleuren en afbeelding.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind het ook echt een mooie swingkaart geworden Marijke, heel inventief juist. Mooie kleuren en een mooi plaatje, hij is top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke swingkaart, ik had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd! Ik ben benieuwd naar je kaartje van volgende week!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb toevallig 2 swingkaarten gemaakt, afgelopen week, wel met een stans van SL, dan is het een makkie..
    Ik vind de jouwe heel erg mooi geworden, leuk dat er beweging is door 't touwtje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Marijke, en zelfs aan de binnenkant,heb je gedacht.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is jouw voorbeeld kerstswingkaartje Marijke...zo mooi het designpapier en een allerliefst vogeltje erop met een warme kertmuts op!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook leuk om te laten swingen rond het touwtje, heel mooie kaart Marijke!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen