vrijdag 11 maart 2022

Hoera Jesse is vandaag jarig!

 



Vandaag laat ik een kaartje zien die ik gemaakt heb voor mijn kleinzoon.
Hij wordt 15 jaar in april en is helemaal weg van motorcross.
Dus daar heb ik een kaartje over gemaakt!
Ik ben begonnen met een zwart cardstock en daarop een zwarte spikkel.
Daar weer een zilver hologram op en dan het blauwe dp en dan uiteindelijk de stans van de motor crosser.



De stans komt van Ali, ik heb er nog eentje maar die is de andere kant op.
Ik heb er nog eentje maar die is dan de andere kant op.
Die komt later wel een keertje voor mijn zoon want ze doen het samen!


Verder nog een wens en zijn leeftijd.
Ook aan de binnenkant een glitterwens en de zwart witte stippen.


Ik vind het een echt jongenskaartje en ik hoop dat hij hem ook leuk vind.
Wel dit was het weer, ik bedankt jullie voor je bezoekje en
groetjes Marijke.






5 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een stoere kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, stoere kaart heb je voor hem gemaakt, je hebt ook heel leuk papier gebruikt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere kaart heb je voor Jesse gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stoere kaart voor je kleinzoon!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onze oudste heet ook Jesse, maar dat weet je vast wel.
    Leuk om er een motorcross man op te verwerken, is zo persoonlijk, hou ik van.
    Bedankt voor je kaart die ik kreeg op mijn verjaardag. Veilig aangekomen en het was héél leuk om de hele stapel te mogen openen.
    Ik was echt jarig hierdoor.

    BeantwoordenVerwijderen