donderdag 24 maart 2022

Week 12 met de kerstkaarten bij 52 WTC.


 



Week 12 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Deze keer heb ik nog een kaart met een mooie stempel. 
Dit is een hele serie ( hoort ook bij de mooie ster) en de andere stempels zullen zeker ook voorbij komen dit jaar!
Ik ben begonnen met een bruine cardstock en daarop een beige papier met allemaal ijssterren.
Een donkerbruin glanskarton en een geruit lint.


De stempel heb ik bewerkt met witte embossingpoeder en nog een paar houten sterren erbij en dat is het.


Een rustig kaartje maar dat vind ik wel mooi bij deze stempel. 
Er zullen er nog wel meer volgen want ik vind ze wel mooi, dit soort stempels.
Verder weinig aan toe te voegen, ik wens jullie een fijne dag en kom zeker even langs bij jullie vandaag.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.


PS zag ik nog dat ik een toppertje had bij Creative Sketchy Girls
met deze kaart:








21 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de gave stempel komt zo mooi uit met het embossingpoeder
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je toppertje
    Deze kaart is ook heel mooi.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi geëmbost hert, Marijke!
    Proficiat met je topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Marijke en gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi rendier op je kerstkaartje Marijke !!
    Proficiat met je topper en een fijne dag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart met die hert, hij neemt echt alle aandacht op jouw kaart. Gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart, Marijke! Leuk hert en mooi gecombineerd allemaal.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met het witte hert. Leuk zo met embossing poeder gemaakt. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt hier een mooie kaart Marijke. Het hert heeft inderdaad niet meer nodig. Zo komt het goed tot zijn recht. Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie leuke rustige kaart met het hert! Gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker een mooie stempel Marijke en je hebt er een mooie sfeervolle kerstkaart mee gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie stempel is dat !!!!
    Heel mooi geheel zo !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart en prachtige stempel.

    Mijn oude mallen...hahaha
    Ik heb jaren terug ook geblogt en moest stoppen ivm allergie en heb alles verkocht. Nu ik weet dat het niet aan de mallen lag, heb ik die oude mallen gekocht omdat ik die toch graag weer wilde hebben. Ze waren inmiddels niet meer nieuw te koop ;-)

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kerstkaartje Marijke! Supermooie stempel ook.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart in Kraft en wit, leuk het hert met embossing poeder gedaan,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie, stijlvolle kaart met de prachtige stempel.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is een hele mooie chique stempel, mooi dat je de kaart verder niet teveel hebt gegeven, nu is het hert de blikvanger.
    Bedankt dat je via mijn blog laat weten dat mijn kaart is aangekomen.
    Ik hoop dat de zaadjes iets gaan doen deze zomer😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart met het mooie hert Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Marijke,

    Leuke kerstkaart maakte je met deze mooie winterse stempel!
    Ik moest je weer gaan zoeken in de slidebar want jouw linkje komt niet goed aan op jouw blog...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je met deze prachtige stempel gemaakt. Het hert is een echte blikvanger.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen