zondag 6 maart 2022

When I count my blessings.......

 


Ik laat jullie vandaag een kaartje zien die ik al een tijdje geleden heb gemaakt. 
Het is een kaartje voor mijn schoondochter. De tekst past er goed bij, want ik ben blij met haar en met het gezinnetje van mijn zoon. En dat mag best eens gezegd worden nietwaar! 
Soms gebeuren er dingen en dan denk ik ik moet eens vaker zeggen dat ik van ze houd en hoe ik ze waardeer. Dus met dit kaartje doe ik dat.
Ik heb een beetje gekliederd met inkt en stempels en embossingpoeder en daar kwam dit uit.


Het is een crème cardstock en daarop een glitterpapier waarvan je nog net het randje ziet.
En dan het beïnkte papier. 


Het plaatje met de tekst die ik een beetje heb ingekleurd met de copics. Eronder nog een glitterrandje.
Die tekst vind ik zo leuk!


Eronder nog een paar extra bloemetjes want ik vond de embossing niet helemaal goed gelukt dus maar wat extra bloemetjes erbij gedaan.
Een eenvoudig kaartje maar ik vind hem leuk. 
Wel dit is het weer. Er valt verder niet veel over te vertellen.
Vandaag een koude dag vind ik, veel koude wind. Zo jammer, gisteren zo heerlijk in de tuin kunnen zitten. Lekker de stoelen schoongemaakt en tafel en dan valt het vandaag weer tegen.
Hopelijk komen er genoeg mooie dagen.
Voor nu wens ik jullie nog een fijne zondag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.






8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en een mooie tekst !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tekst mooie kaart, hier ook bitter koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stempel met een geweldige tekst, hele mooie kaart heb je gemaakt. Hier was het vandaag ook kouder, maar nog steeds prima wandelweer,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi achtergrondje en een leuke digi met een prachtige tekst. Leuke manier om je 'zegeningen' te laten zien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave kaart met gave tekst!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is zeker een mooi kaartje en ook heel lief!!
    Ik heb die tekst ik in een stempel, een en ander stempel, maar inderdaad, de tekst is héél mooi.
    De oplossing met de extra bloemen die ik ook...... als iets niet helemaal naar mijn zin is dan maak ik er wat bij of overheen kan prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It's great to see this beautiful post of yours, such post is rarely seen, I am really very impressed with your post and I hope you keep writing more such posts in your life. models In Gurgaon
    slim Girls Gurugram
    Gurgaon dateing girl
    Naughty Girl Gurugram
    Real photos Girls Gurugram
    Gurugram Girls Number
    Beautiful Girl Gurugram
    Online Girl Gurugram
    Online Gurugram Girl number

    BeantwoordenVerwijderen