zondag 10 april 2022

Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs.


Deze maand mag ik gastdesigner zijn bij Carlin's kaartenparadijs, 
omdat ik gewonnen had met een kaartje bij de februari challenge.
Een hele eer en nu een leuke uitdaging!

De uitdaging voor deze maand is een foto + geen tekst.

Nou als ik aan foto's denk is het eerste wat bij me opkomt de vakantiefoto's. 
En aangezien we al weer snel op pad gaan met de caravan heb ik daar een kaartje mee gemaakt!
Ik heb een foto waar we net aangekomen waren op een camping.
 


Dus dat heb ik met de kaart ook maar gedaan. 
De caravan los gekoppeld en de auto erbij. We staan heerlijk tussen de bomen en de bergen op de achtergrond. Dat vind ik het mooiste.



Het papier eronder heeft toevallig ook bergjes dus heel toepasselijk.


Veel bomen erbij gedaan in verschillende vormen en kleuren.


En achter de camping de bergen met nog sneeuw in de hoge toppen. Zo mooi!
En dan te bedenken dat we in mei al weer heerlijk weg gaan met de caravan.
Zo'n zin in!
Het is een leuke uitdaging, je moet er even over nadenken maar de mogelijkheden zijn heel ruim.
Doen jullie gezellig mee? Kijk voor meer voorbeelden bij Carlin's Kaartenparadijs.
Heel veel succes en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.









9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart.
    Vooral het berichtje erbij, met de uitleg..... ik vind het een leuke challenge en dan vooral leuk om de foto te zien waar de inspiratie vandaan komt en dan te lezen hoe de kaart tot stand is gekomen.
    Je hebt mij genoeg geïnspireerd, want ik krijg helemaal leuke ideeën voor deze challenge, dus dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al veel van je vakantiefoto's gezien. Altijd zo leuk om dat te volgen. De beste foto om inspiratie uit te halen is dan wel voor jou ééntje van je prachtige reizen. Leuk voor onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. De gelijkenis van op je kaart is bijna echt. Die heb je schitterend gemaakt.
    Dankjewel om onze Gastdesigner te willen zijn. Heel blij mee.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marijke, je hebt het helemaal mooi weergegeven met de caravan op vakantie. Heel mooi gedaan, ook met de besneeuwde bergtoppen weer.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk hoe je het kaartje hebt gemaakt volgens de foto. Een prachtig tafereeltje heb je erop gemaakt.
    Bedankt dat je gastdesigner wou zijn voor de Challenge.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje geïnspireerd op je vakantiefoto.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je je leuk laten inspireren. Leuke kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag hem al bij Carlin! Wat een gave kaart heb je gemaakt. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, met je mooie foto als voorbeeld,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supeleuke kaart, en gelukt om zo,n kaart te maken met je foto.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen