zaterdag 23 april 2022

Mannensport!


Vandaag een kaartje voor mijn oudste zoon!
Hij gaat met zijn zoon ( mijn kleinzoon) samen crossen met de motoren dus hij krijgt ook zo'n mooi kaartje met een motor erop!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een groen hologram papier en 
daarop een groen geblokt papier.
Een paar bergjes om over heen te springen.
Ook nog een rij bomen  erachter voor het effect.


Ik heb de motorrijder twee keer uitgestand en de groene achteraan en de zwarte erover heen!
Ik vind het een mooi effect geven.


Een tekst voor zijn verjaardag, valt lekker op!


Een heel andere kaart als voor mijn kleinzoon, kijk maar!


Maar toch ook een mooie mannenkaart toch?
Ik vind ze allebei gaaf! Ben zo benieuwd wat hij ervan vind.

Wel dit was het weer, voor nu wens ik jullie een fijn weekeinde en
bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.








 

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoon,'n gave mannenkaart Marijke! Mooi effect met dat groene papier en de rij bomen erachter, heel mooi gedaan, net als de kaart voor je kleinzoon. Gaaf!
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Marijke en je hebt een hele gave kaart voor hem gemaakt. Mooi om diepte te maken met die bomen op de achtergrond en het glanzende groen geeft er een feestelijk tintje aan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de jarige zoon en wat maakte je een gave kaart voor hem,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat geeft zeker en nu effect, dat groen.
    Wat mooi zoals je de motor rijdt erachter hebt gemaakt.
    Leuke kaart, ik denk dat je zoon dit zeker kan waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, geweldig dat vader en zoon deze sport allebei doen. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen