zaterdag 16 april 2022

Happy Birthday!



Vandaag nog een kaartje met de mooie bloemenrand.
Omdat ik vandaag jarig ben vond ik dit een mooi kaartje om te laten zien!

Ik had er twee gemaakt en dit is dus de tweede!
Andere kleurtjes en ander papier gebruikt en dan heb je weer een heel andere kaart!



Ik ben begonnen met een crΓ¨me cardstock en daaronder een lila dp. 
Ik vind dit een mooie combinatie.
Mooi papier erop met een lavendelbloem.


En de tekst zijn houten letters bovenaan.


Verder daarboven nog een slotje met een strikje om het af te maken.
Ook dit een lief en romantisch kaartje toch?

Ik ga deze bewaren voor mijn zus, zij is in augustus pas jarig maar vind het echt een kaartje voor haar!
Wel dit is het weer, ik wens jullie een fijn Paasweekeinde. 
Het wordt mooi weer hoop ik dus heerlijk genieten van het buiten zijn!

Ik ga vandaag mijn verjaardag vieren! 
Heel veel enveloppen lagen klaar om geopend te worden, zo heerlijk heb ik als eerste gedaan vanmorgen.
Wat een leuke kaartjes allemaal! Heel hartelijke bedankt iedereen. Voel me nu echt jarig!
De foto komt nog.

Verder komen de kinderen vandaag allemaal tegelijk deze keer! 
Nog een beetje onwennig, maar ook wel weer eens gezellig. 

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





 

6 opmerkingen:

  1. HARTELIJK GEFELICITEERD Marijke, met je verjaardag! En 'n hele fijne dag gewenst.☕🍰 Je hebt een volle dag zo te zien. πŸ™‚πŸŽ‰ Je kaartje voor je zus is prachtig gemaakt.
    Ook hele fijne Paasdagen. 🐣 πŸ₯ 🎍
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, maak er een gezellige dag van.
    Je kaart is ook erg mooi met een hele mooie rand erom heen.
    fijne paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, mooi weer heb je besteld.
    Ook heb je een superleuke kaart gemaakt, ja toevallig, ook een Marijke die op dezelfde jarig is,
    Fijne Paasdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Marijke! Een fijne dag toegewenst! Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je zus! Fijne Paasdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! De kaart voor je zus is prachtig! Hele fijne, zonnige verjaardag & een mooi Paasweekend!

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag! Post verhoogt de feestvreugde. Ben je dan de moeder van de schoonzoon van ANs? Zij schreef dat Marije karig was, de moeder van haar schoonzoon. Wel toevallig.
    Je kaart is heel mooi en soms heb ik dat ook, dat ik een kaart bij iemand vind passen, zonder dat ik hem speciaal voor diegene gemakt had.

    BeantwoordenVerwijderen