donderdag 5 mei 2022

Week 18 bij 52 WTC met een reminder.

 




Week 18 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag hebben we nog een reminder van de uitdaging van vorige week waar Jantine had gekozen voor cirkels in combinatie met geel.
Deze week heb ik een grote cirkel gebruikt.

Dus ik begonnen met een witte cardstock en daarop een lichtgroen/geel dp.
Een randje bovenaan van ook lichtgroen.
Een groene cirkel ( heb ik ooit eens gekregen) en daarop de cirkel van Marianne in het geel met een kleinere gele cirkel in het midden.



Op het plaatje staan allemaal kerstballen ook met geel en groen.
Hieronder goed te zien dat de kleine cirkel uit glanspapier bestaat.


Nog een kerstboom ervoor met allemaal gouden ballen en op het plaatje ook een paar steentjes geplakt.
Ik vind het een beetje vreemde combinatie zo geel en groen voor een kerstkaart, maar alles bij elkaar past het wel. ( vind ik dan he) 

Jullie kunnen allemaal meedoen met de uitdaging tot vanavond. 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken.
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en
groetjes Marijke.






17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart leuk met het geel en groen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de groen/gele kleuren en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi en gezellig kerstkaartje.
    Leuk in deze kleuren.
    Knap gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Marijke! Leuk om die tekstcirkel in geel te doen, springt er mooi uit.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uitdaging geslaagd Marijke, ik vind het ook wel 'n moeilijke hoor...
    Nog een fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lastig hoor, dat geel, vond ik dan.
    Maar nu ik overal de kaarten zie ben ik steeds weer verbaasd, hoeveel leuks mensen verzinnen.
    Deze kaart van jou is ook alweer zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie combinatie van kleurtjes Marijke geel en groen
    Mooie cirkels en leuke details , fijne donderdag ...
    Groetjes v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was inderdaad echt een uitdaging, maar jouw kaartje is erg geslaagd!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart met al dat vrolijke geel en flisende groen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kerstkaart, leuk de combinatie van geel en groen en een leuk plaatje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstkaart en mooi afgewerkt met die randstans. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kerstkaart Marijke.
    Mooi die kleuren groen en geel.
    Ze passen heel mooi bij het plaatje met de kerstballen en de kerstboom met gouden balletjes.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Marijke,

    Leuk hoe je die cirkels op elkaar hebt opgebouwd... Passende afbeelding ook er bovenop...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die is leuk geworden zo ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een feestelijke kaart met al die glimmende details, erg leuk gedaan, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen