donderdag 26 mei 2022

Week 21 bij 52 WTC met een uitdaging.

 


Week 21 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

 Het is weer de laatste donderdag van de maand mei en er is weer een uitdaging. 
Deze keer mochten Annemarie en Merit kiezen en zij kozen:

 iets om je warm te houden in de winter en wel op een slimlinekaart. 

Ook daar moest ik even over na denken, ik had net een poosje terug mijn laatste open haard kaart gemaakt maar die was niet slimline dus dat werd hem niet!

Ik had nog twee plaatjes van de beestjes met gebreide mutsen en dassen dus deze keer de uil met de lekkere muts.
Dat houdt je wel warm in de winter.

Verder ben ik begonnen met een witte cardstock en daarop een goud streepje en twee kleuren dp. 
Het waren nog stukjes en de kaart was te groot om ze in het geheel op te doen dus maar zo in tweeën.



Onderaan nog een bekers met warme drankjes en marshmallows en een tekst die ik met embossingpoeder heb bewerkt.
Onderaan nog een paar gevallen marshmallows.


Dit is mijn kaartje voor deze uitdaging. Doen jullie ook allemaal mee?
Kijk voor alle voorbeelden bij 52 WTC, zo kunnen jullie wat inspiratie op doen.

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.











11 opmerkingen:

  1. Hallo vakantiegangers , wat een prachtige kerstkaart Marijke !!
    Een mooie vakantie daar en wij gaan naar de bloemetjesmarkt zo
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zit er warmpjes bij!
    Mooi, dat roze, ik hou ervan en het past goed bij het plaatje van de uil
    Ik moet ook altijd even "broeden" om een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie Kerstkaart Marijke, gave uitwerking van de challenge! Fijne details en leuk hoe je het met je DP hebt opgelost. 🙂
    Nog een fijne vakantie in het land van Marianne!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. we hadden hetzelfde idee, ik dacht gelijk aan dit knipvel (de haard komt bij mij volgende week...). Leuk met de warme drankjes erbij!
    groetjes
    Nancy
    PS Geniet in la Douce France!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie slimline kerstkaart, zó leuk met het uiltje, je hebt mooi papier gebruikt en gezellig zo met de drankjes erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kerstkaart voor de challenge Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, dit warm aangeklede uiltje met de lekkere warme drankjes, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een super mooie kaart met het leuke thema. Gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Marijke,

    Oh, die is leuk! Die gaat het zeker warm hebben deze winter!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen