donderdag 12 mei 2022

Week 19 bij 52 WTC.

 


Week 19 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Deze week zijn we op vakantie gegaan en al de berichten hierna zullen voorgeprogrammeerd zijn.

We gaan weer heerlijk met de caravan erop uit. Hebben we heel veel zin in!
En met onze hond voor het eerst mee, ook spannend!
Jullie zullen het wel horen tzt.

Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een vogeltje. 
Ik heb heel veel plaatjes met vogeltjes en op de een of andere manier komen ze nooit aan beurt.
 Ga ik nu veranderen want ik vind vogeltjes eigenlijk super leuk!

Dus een witte cardstock met diverse lichtblauw dp erop. 
Daarop rood met een geblokt lint en een rood stukje achter het plaatje.


Het plaatje met ernaast een vogelhuisje ook in het rood. 
Eronder nog een mooie rode kerstbloem en de tekst met glanspapier.


Een mooie combinatie vind ik altijd lichtblauw met rood.
Doen jullie nog gezellig mee met de kerstkaartjes? 

 
Ik kom even niet langs want dat gaat moeilijk in het buitenland en met alleen de telefoon.
Vind het wel fijn als ik jullie commentaar lees!
Heel veel succes en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.







13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Marijke! Ik houd van rood. Veel plezier op vakantie. Dat gaat vast genieten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje en de leuke details erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een ontzettend mooi kaartje voor de feestdagen.
    Je hebt er een heel mooi plaatje voor gebruikt en een leuke afwerking.
    Knap gedaan hoor.
    Veel plezier op vakantie. Geniet ervan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fleurige kaart met dit mooie plaatje en papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart en genietse lekker samen van de vakantie
    Groetjes Epie. DT52WTC.......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie Kerstkaart heb je gemaakt Marijke. Alles bij elkaar is het een fijn geheel. Hele fijne vakantie gewenst, genieten! En lekker weertje.
    Voor vandaag een mooie dag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart in deze kleurtjes, leuk dat lichtblauw met rood en een leuk plaatje.
    Geniet van jullie vakantie
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart in feestelijk rood en met een lief vogelplaatje Marijke. Geniet van jullie vakantie en Lucky vindt het vast heerlijk, alle tijd van de baasjes hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje en het rode en lichtblauw is een hele mooie combinatie.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoezig plaatje van het vogeltje, Marijke! Mooie kaart.
    en heel fijne vakantie!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje!
    Veel plezier op vakantie!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blogger doet heel raar....ik heb geen idee of mijn berichtje bij je aankomt.
    Maar ik wil toch even zeggen dat ik je kaartje erg leuk vind!
    Fijne vakantie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart veel plezier straks op vakantie over 2 weken staat die van ons ook op de oprit rustig schoonmaken en inpakken en dan gaan we ook weg

    BeantwoordenVerwijderen