donderdag 2 juni 2022

Week 22 bij 52 WTC met een reminder.

 


Week 22 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Deze week nog een reminder van de uitdaging van vorige week. 
Daar mochten Annemarie en Merit kiezen en zij wilden iets wat je warm houdt in de winter op een slimline kaart.
Ik vind het heerlijk als het koud is en ik thuis kom dan is het eerste een bakkie koffie te drinken, kom ik helemaal van bij. 
Dus een mooi plaatje met een koffiepotje en mok.

Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop een mooi dp van de action met allemaal rode ballen.
Ik vind dit zulk mooi papier!
Daar weer een ruitjespapier op en een rood stukje nog onder het plaatje.



Op het plaatje nog de kerstwens en een paar mooie kerstballen.


Eronder heb ik nog een plaatje gedaan met een schudbol waar een boompje in zit.


Een mooie rode kaart, dat vind ik altijd leuk met kerst. Het blijft wel mijn favoriete kleur.
Wel jullie kunnen meedoen tot vanavond met de uitdaging.
Ik ben benieuwd wie de uitdaging allemaal aan gaan.
Wij genieten nog eventjes van de Franse zon.(hopelijk)

Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.




11 opmerkingen:

  1. Een gezellige slimline kerstkaart Marijke ,
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kerstkaartje.
    Wat heb je dit leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het gezellige tafereeltje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Marijke, met dit gezellige plaatje. En inderdaad bijkomen als het buiten koud is met lekker warme koffie! Het DP heeft ook warme kleuren, mooi gedaan!
    Nog een fijne tijd hoor.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kerstkaart Marijke.
    Leuk plaatje en mooi dp. Alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie, vrolijke slimline kerstkaart Marijke. Leuke plaatjes en dat geruite dessinpapier maakt het helemaal kerst vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke vrolijke hele originele slimline kaart met inderdaad een heerlijk kop warme koffie om je warm te houden.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooi plaatje en heel leuk papier gebruikt voor deze superleuke kerstkaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel toffe slimline, Marijke, leuk zo in de lengte. Leuke afbeelding.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele fijne, gezellige kaart met hele mooie accenten.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helemaal leuk is deze geworden ! mooi gedaan
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen