donderdag 16 juni 2022

Week 24 bij 52 WTC.

 



Week 24 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Vandaag een kaart met de mooie stempels van de serie Scandinavische stempels.
Deze keer een rode stempel van de boom met pakjes.

Ik ben begonnen met een rode cardstock en hierop een rood ruitje.
Een glanzend zilver papier en daarop de stempel.
Deze keer wel goed gelukt!


Ik heb hem nog met clear embossingpoeder bewerkt zodat hij meer eruit komt.
Om de sterren en tekst nog wat zilver gedaan voor het glans effect.
Op de foto wat donker maar ziet er mooi uit in het echt.
Onderaan nog een rood lint.



Ook dit zijn snel klaar kaartjes vind ik, ook al ben ik de hele avond bezig ermee hoor!
Maar meestal moet ik zoeken naar diverse papiertjes en dingetjes om op de kaart te doen en daar ben ik ook veel tijd aan kwijt.
Ik doe ook altijd maar een kaart tegelijk anders komt het niet goed!
Doen jullie dat ook? 
Een vriendin van mij heeft altijd diverse kaartjes onder handen en ze doet dan iedere keer een stukje aan diverse kaartjes, dat kan ik niet hoor! Je hebt dan wel veel kaartjes klaar in een keer!

Wel dit was het weer, ik wens jullie veel succes met de kerstkaartjes.
Bij 52 WTC laten Ineke en Ingrid nog een voorbeeldkaartje zien, voor de inspiratie!
Ik zeg een fijne week en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.



9 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi zo in rood. Heel leuke stempels zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker eenvoudig en toch mooi Marijke
    Fijne vakantie grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met de verschillende stempels. Leuk met het zilverrandje. Ik maak ook een kaart eerst af.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstkaart ziet er weer geweldig leuk uit.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een hele mooie Kerstkaart in deze kleuren en met deze mooie stempels Marijke! Gaaf gedaan hoor. Ik maak ook altijd wel eerst af, anders wordt de chaos te groot! 🙉
    Hele fijne dag hoor.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje mooie stempels heb je gebruikt,
    ik maak ook altijd een kaart te gelijk anders wordt het een puinhoop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie rode kerstkaart, Marijke. Leuk om alleen stempels te gebruiken!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie gestempelde kerstkaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen