zaterdag 18 juni 2022

Van Harte Gefeliciteerd!

 


Vandaag nog een kaartje voor jullie met de mooie cirkel van Marianne.
Het plaatje heb ik ook al heel lang liggen en ik heb het een en ander opgeruimd voor de vakantie en kwam het weer tegen. Ik vind het een beetje moeilijk plaatje, maar misschien voor iemand die in de zomer jarig is.

Dus ik ben begonnen met een heel licht roze cardstock en daarop een zalmkleurig papier.
Daarop diverse groene papiertjes en een zilveren cirkel met de tekst.


Het plaatje is een strandplaatje met schelpen en de zee.
Eronder nog een groen dp gedaan en een paar losse schelpen ervoor geplakt.



Onderaan nog een schelpenrand die ik een beetje aangedikt heb met een goud glans inkt.
Verder niets erbij want de cirkel neemt alle zicht en dat mag ook want hij glimt mooi.


Het is een beetje klassiek kaartje met deze kleuren ook, maar ik het echt glimt de rand mooi en de kleuren zitten in het plaatje.

Een kaartje voor in de bak, want ik heb er nog niemand voor, maar dat komt zeker goed.
Wel dit is het weer, we blijven nog even genieten in Frankrijk. 
We zitten nu in de Auvergne, dit is halverwege zo'n beetje en volgende week naar de Loirestreek. 
Daar komt de oudste zoon ook nog een weekje, dus wel gezellig.
Ik wens jullie ook een fijn weekeinde en bedankt voor de trouwe support in al deze weken.
Groetjes Marijke.




4 opmerkingen:

  1. Heel mooi, al die schelpen in die zachte kleurtjes, Marijke. Mooie verjaardagskaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooie kaart Marijke en de kleuren erg fijn op elkaar afgestemd. Het is een mooi geheel geworden. En blijf vooral genieten! 🌞
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart. Een heel fijn weekend en een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, zomers kaartje in zachte kleuren, leuk plaatje en de schelpenrand maakt het af,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen