zaterdag 25 juni 2022

Een gezellige verjaardag!



Vandaag nog een kaartje in het paars.
Ik had al lang geleden een stans gekocht bij de action en deze heb ik nu eindelijk eens gebruikt!
Een lila cardstock 10x15 en daarop een lila papier met viooltjes.
Een restje hologram karton en daaronder een bloemencirkel.

Deze bloemen heb ik gekleurd met de copics, vond ik wel zo leuk!
Ik vind het een leuk stansje, niet te groot, precies goed!


Onderaan nog een bloemenrand die komt uit het boekje van de papiertjes. 
Het viooltje bovenaan komt daar ook vandaan.


Bovenaan nog een tekst en een clipje. Een simpel kaartje, ik merk dat het niet te moeilijk moet zijn deze dagen anders kom ik er niet meer uit! Ben heel druk geweest met de vakantie en andere dingen en had weinig puf om te knutselen. Hopelijk komt dat weer na de vakantie.

We zijn al weer op de terugreis en zitten nu in de Loire streek. 
Daar komen we altijd weer door terug want dat is voor ons het makkelijks naar Nederland rijden. 
Een fijne streek en mooi om te fietsen en te wandelen. 
Hier zijn ook de meeste kastelen en tuinen nog helemaal in tact. 
Ook leuk om daar te kijken.

Wel voor jullie een fijne weekeinde en bedankt voor jullie trouwe bezoekjes.
Groetjes Marijke.





 

5 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje Marijke, je hebt je stansje mooi ingekleurd en fijn papier heb je gebruikt. Je bloemenrandje aan de onderkant vind ik erg mooi.
    Dus het einde van jullie vakantie komt in zicht. Straks weer met veel herinneringen echt huiswaarts. Geniet er nog van en voor later, een goede terugreis!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met de leuke bloemetjes. Mooie kleuren. Wij zijn vanmorgen weg gereden uit Jargeau. Zitten nu in Dinant. De Loire zeker een mooie streek. Ook een aantal kastelen bekeken en tuinen. Heel erg mooi en je kan er ook mooi fietsen. Nog fijne dagen. En een goede terug reis. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Lekker genieten nog.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie combinatie van de bloemenstans en het bijpassende papier, hele mooie kaart is het geworden.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen