zaterdag 11 juni 2022

Happy Birthday!



Vandaag laat ik jullie twee kaartjes zien met een techniek die ik al een tijdje geleden bij Nelleke had gezien.
Het gaat om de embossingpoeder die je op een klodder lijm doet en met een stokje uit trekt en dan embost. Hier heb ik witte embossingpoeder gebruikt.
Hier heb ik een recht opstaande kaart gemaakt met als achtergrond inkt die ik gebruikt hebt en daar wat water over gespoten.
Daar achter een roze hologram papier voor een glim effect en de groene kaart erachter.



De volgende heb ik liggend gemaakt met dezelfde inkt en andere kleurtjes 
met wit en zilver embossing poeder.
Ook hierachter een hologrampapier in het blauw deze keer. 
Ik werk graag met glitter randjes en hologrampapier. Vind ik een mooi effect geven. en erachter een cardstock van lichtblauw.
De letters zijn ook van glitter karton gemaakt.


Hier nog even bij elkaar.


Ik vind het leuke kaarten, zeker voor tiener, als je niet zo goed weet wat je moet maken.
Deze kaarten zijn reserve maar komen zeker wel een keertje aan de beurt.
Wel dit is het weer. Snelle kaartjes met een leuk effect.
We genieten nog even van onze vakantie, 
dus ik wens jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.


 

8 opmerkingen:

  1. Leuk effect geeft deze techniek, mooie kaarten. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartjes en techniek , Fîjne dag
    Weekendgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kanjer van een kaart. Geweldig!!
    Wauw, I love this card
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze techniek geeft een leuk effect en de tekst van glas karton komt er mooi op uit. Je hebt er twee gave kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn twee prachtige kaartjes Marijke....ik hou ervan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt 2 leuke kaarten hier Marijke, met deze techniek. Voor tieners zijn ze inderdaad helemaal gaaf, vooral in deze kleuren.
    Blijf nog even genieten!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie, leuke techniek heb je op je kaartjes gebruikt zeg.
    Ze zien er zo leuk uit en ja passen inderdaad goed bij tieners.
    Geniet van deze zonnige dag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke techniek is dit, je maakte er 2 hele mooie kaarten mee,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen