zaterdag 10 september 2022

Een wereldreis!

 


Wenda en Rob zijn onze buren en zij hebben hun huis verkocht om met een camper te gaan trekken.
Ze gaan overal en nergens heen en waar het leuk is blijven ze staan.
Dus ik heb daar een kaartje voor gemaakt.
Ik had leuk papier met allerlei beesten erop dus daar ben ik mee begonnen.
Een wereldbol moest er natuurlijk ook bij.


Ik had alleen een stansje van een caravan maar geen camper, dus heb ik er een gemaakt van de caravan en een voorkant van de auto. Vinden jullie het wat?
Hij gaat wel gemakkelijk de bergen op dus dat zit wel goed!


Op de wereldbol nog een camper getekend, die overal heen trekt.


Ik had er een pakketje bij gedaan van allerlei lekkers om onderweg op te eten en te snoepen.


Wij wonen al zo'n beetje 40 jaar in ons huis en deze straat en Wenda woont ook al zo lang hier. 
Eerst in het huis bij haar ouders en later hebben zij dit huis overgekocht.
Ik zal haar zeker gaan missen, heel veel mensen trouwens hoor, want iedereen kent haar en Rob kwam daar later er ook nog bij.

Maar zij gaan een ander avontuur tegemoet en ik wens ze alle geluk en hoop dat ze veel gaan beleven met hun camper in positieve zin dan.
En dat ze nog eens aan ons terugdenken als ze iets lekkers uit de mand eten, natuurlijk!
Wel dit is het voor vandaag, wij zitten nog heerlijk in Frankrijk en zijn op onze manier ook aan het trekken.
Ik bedank jullie voor je bezoekje en berichtje en wens jullie een fijn weekeinde.
Groetjes Marijke.






7 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marijke om voor deze gelegenheid een kaart te maken. Hij is mooi geworden en je hebt een supergave camper gemaakt! Dat zal wel wennen worden nu zij weg zijn...
    GENIETEN!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan hoor…je camper is geweldig gelukt!
    Fijn weekend en geniet lekker daar, onze kids zitten daar ook!
    Groetjes Ellen G

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gemaakt
    Geniet nog van de vakantie
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is me nogal een avontuur zeg! Je kaart voor hun is erg leuk en helemaal toepasselijk. Geniet nog lekker in Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een stoere camper gemaakt, echt een gave kaart en nog wat lekkers erbij. Wat een avontuur is dit, ik ken ook mensen die dit van plan zijn, lijkt me heerlijk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg het altijd een beetje benauwd van dit soort berichtjes, zou echt niks voor mij zijn!
    Wel heel stoer dat mensen dit doen en ik denk dat je heel veel mooie dingen mee gaat maken.
    Ik vind je camper zo verschrikkelijk creatief bedacht en gemaakt!! Petje af.
    Ook de wereldbol, met daarop de getekende camper is een leuke toevoeging.
    Echt een leuke kaart voor deze mensen.
    Fijne Vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje voor de wereldreizigers, leuke details erbij
    zou niks voor mij zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen