donderdag 1 september 2022

Week 35 bij 52 WTC met een reminder.

 


Week 35 met de kerstkaartjes bij 52 WTC

We hebben vandaag nog een reminder van de uitdaging van Epie en zij wil de winter blues zien op je kaartje!
Deze keer heb ik een winterlandschapje met een paar skiërs.
Ik ben begonnen met een lichtblauwe cardstock en daarop verschillende papiertjes ook in het lichtblauw.
Een mooi stansje van de bergen op de achtergrond en het plaatje van de skiërs op de voorgrond.
 


Het plaatje geplakt op een blauwe cirkel van glanskarton.


De ski stokken en de ski's ernaast.



Een fris kaartje voor de winter blues van Epie!
Doen jullie gezellig mee met deze uitdaging?
Jullie kunnen je kaartje nog koppelen tot vanavond, dus veel succes maar!

Ik zit nu heerlijk in Frankrijk en de komende weken zijn de berichten weer voor geprogrammeerd.
Maar even hopen dat we geen winter blues beleven!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.





10 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Marijke....leuk gedaan met de sneeuwbergjes!
    Nog een fijne tijd in Frankrijk.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de winterblues kleuren en leuke details
    veel plezier in frankrijk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winterse kaart, Marijke. Die ski's vind ik ook geweldig, maken het helemaal af.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winterse kaart. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk met die skiërs !!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier staat een andere kaart dan bij 52WTC. Ik denk dat ik me heb vergist!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'n Mooi, fris Kerstkaartje heb je gemaakt Marijke en je hebt er je bergtoppen stansje weer bij gebruikt. Leuk gedaan!
    Genieten!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe kaart voor de winterblueschallenge!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Marijke voor de Challenge!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen