donderdag 8 september 2022

Week 36 bij 52 WTC .




Week 36 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Ik ga nog even door met mijn kaartje met de winter blues! 
De uitslag van de top drie kunnen jullie bij 52 WTC lezen.

Ik heb weer een mooie winterse digi van Becky's.
Dit vind ik zo'n lief plaatje met dat hart onder zijn armen en dan de tekst erbij.

Ik ben begonnen met een blauwe cardstock en daarop een zilveren papier en daarop een blauw met zilver papier.


Onder het plaatje een paar stukjes blauw papier en een cirkel met sneeuwsterren.
Het plaatje is gekleurd met de copics. 
Ik heb geen goed papier meer om digi's op te printen en dan te kunnen kleuren, dit papier is eigenlijk te glad en streept daardoor meer!
Wat gebruiken jullie voor een papier om te kleuren? 
Ik heb moeite met het juiste papier te vinden.


De mooie tekst erbij.


En aan de binnenkant ook een verkleind plaatje met het blauwe papier van de voorkant.
Dit is uit een boekje van de Zeeman, maar het is zulk mooi papier.


Een lekker winters kaartje weer. 
Doen jullie nog weer gezellig mee?
Veel succes en bedankt voor jullie bezoekje,
Ik kijk uit naar jullie berichten in Frankrijk hoor!
Groetjes Marijke.







 

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje, met een sneeuwpop om verliefd op te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje in de blauwe kleuren en de leuke sneeuwpop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dit sneeuwpopje en daar heb je een prachtige kerstkaart mee gemaakt.
    Geniet nog van je vakantie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met die leuke sneeuwpop, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig plaatje van de sneeuwpop Marijke....je hebt er een leuke kaart mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tekst heb je gebruikt Marijke! Het is echt een winterse kerstkaart met het mooie dp in de blauwtinten en de sneeuwpop met het hartje is schattig. Past perfect bij de tekst.
    Fijn weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker winters kaartje Marijke en een prachtige tekst heb je gebruikt... Ik heb pas van Craft Emotions nieuw papier aangeschaft om te kleuren: ColorCard. 'for markers and colour pencils.' Het is zwaar wit papier: 250 g/m² maar... ik heb het nog niet gebruikt dus ken de kwaliteit nog niet van de ervaring. Het lijkt me wel erg goed, misschien heb je hier iets aan. Nog een hele fijne tijd!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart met die zwijmelende sneeuwpop, een toppertje! Erg leuk afgewerkt ook. Voor het papier moet ik even kijken welke ik heb... Heb verschillende geprobeerd en 1 sprong eruit, maar ben de naam even kwijt. Morgen even in de hobbykamer kijken...

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen