maandag 14 november 2022

Een kaartje voor Joop!

 

Vandaag een kaartje voor Joop, de man van Margreet!
Hij wordt 70 vandaag, dus deed Margreet een oproep om zoveel mogelijk kaartjes te sturen. 
Dus hier mijn kaartje.

Een blauwe cardstock met een grijs en wit/zwart DP.
Echte mannenkleuren vind ik dit. 
Vooral dat zwart/wit papier, dat komt uit een boek van de action en daar zitten zulke mooie kleuren in voor mannen.


Het plaatje heb ik er bijgezocht en daar een glanspapier onder gedaan.
 Ik vind dat altijd een mooi effect geven.


Ik hoop dat Joop dat ook vind!
Onder het plaatje nog een blauw papier dat ik heb uitgeknipt zodat de cijfers 70 er precies tussen vielen.
De tekst van Harte eronder ook in het glanskarton blauw.


Ook aan de binnenkant nog een tekst en weer de cijfers 70. 
Ik had nog een stuk zwart/wit papier over dus dat heb ik aan de binnenkant gedaan.


Wat vinden jullie ervan? Een echt mannenkaartje toch? Ik ben benieuwd hoeveel kaartjes hij gaat krijgen, wat jullie!
We zullen het vast te zien/horen krijgen, Margreet kennende!.
Wel dit is het weer, ik wens jullie een fijne week toe en zie jullie weer donderdag met een kerstkaartje.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.










8 opmerkingen:

  1. Wat zal Joop geflatteerd zijn door jouw mooie kaartje, Marijke. En dat komt dan onder meer door de leeftijd die er op staat.....haha....hij is nl 75 geworden. Maar dat maakt de kaart niet minder speciaal hoor. Het is een prachtige mannenkaart geworden. Joop heeft hem nog niet gezien, want hij slaapt nog.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joop vond het wel tof dat hij zomaar 5 jaar jonger werd. Je hoeft je niet te schamen hoor! Hij was erg blij met je mooie kaart!
      xxx Margreet

      Verwijderen
  2. Ik dacht ook al; Oeps verkeerde leeftijd, maar je kaart is er niet minder mooi om Marijke. Ik heb die vergissing ook een keer gemaakt, maar de persoon ouder gemaakt dan dat ze was, maar gelukkig geen 5 jaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stoere kaart met het leuke glans papier en plaatje ach en omdat vergissing van leeftijd zal hij vast wel kunnen lachen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi en helemaal 5 jaar jonger !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh..oeps soms kan dat zomaar gebeuren, maar Joop vond het niet erg zo te lezen.En wat maakte je een super gave kaart voor hem, leuk plaatje en mooi papier erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart Marijke en wat lief dat je Joop zomaar 5 jaar jonger maakt 😉😉.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie verjaardagskaart in mooie kleuren heb je voor Joop gemaakt. Zijn dag is helemaal goed met de verjonging van zijn leeftijd. Zo'n vergissing kan zomaar gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen