zondag 6 november 2022

Van Harte!



Vandaag dan de andere donkere kaart die ik maakte voor de zoon en kleinzoon. 
Deze is voor onze zoon.
Hij drinkt nogal veel koffie dus vond dit wel een toepasselijk plaatje.

Ik ben begonnen met een donkerblauwe cardstock en daarop een donker grijs en donker blauw DP.
Onder het plaatje twee cirkels waarvan eentje een glanskarton en de andere een cardstock.



Onder het plaatje ook een glansrandje in het blauw.


De tekst van hetzelfde glanspapier met een zwarte ondergrond.


Aan de binnenkant nog een tekstje tussen een reepje karton.


Ook deze kaart vind ik een echte mannenkaart en ben er tevreden over.
Hier nog even de twee kaartjes bij elkaar.


Ze zijn beide in januari jarig dus ik ga ze nog even bewaren. 
Ik blijf nog even in de mannenkaartjes want ik heb nog een kaartje gemaakt voor Joop, de man van Margreet en voor de buurjongen. 
Maar deze zien jullie allemaal een andere keer weer. 
Ik moet nog wat in het voren hebben want ik kan niet veel doen in mijn kamer momenteel. 
We hebben een warmtepomp geïnstalleerd gekregen en daar moest een hele kast voor open gebroken worden. 
Deze zit vlak naast mijn hobbykamer. 
Mijn mannetje is gelijk deze ruimte aan het isoleren en veranderen en doet het zagen en klussen op mijn kamertje! 
Voorlopig zit ik nog een week in de rommel!
Maar goed, allemaal voor het goede doel zullen we maar zeggen he?

Ik wens jullie een fijn begin van de week en zie jullie donderdag weer met de uitslag van de kerstkaartjes van 52 WTC.
Bedankt voor jullie reactie en groetjes,
Marijke.








 

7 opmerkingen:

  1. Beide kaarten zijn schitterend Marijke, ik houd van bling bling op verjaardagskaarten…maakt het toch een stuk feestelijker…succes met de rommel,is voor het goede doel toch xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marijke,
    Leuk setje mannenkaarten werd het!
    Succes met de verbouwingen! Ik ken er alles van, wij verbouwen hier al 20 jaar...
    Ik reageerde ook nog even op de donderdagkerstkaart...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit een is mooie passende en stoere kaart geworden Marijke!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn 2 prachtige mannenkaarten.
    Supermooi gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn 2 mooie en stoere mannenkaarten geworden, jammer dat het nog zo lang duurt voor dat je ze kunt sturen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaartje met het leuke dp en leuke details fijn als je iets op tijd af hebt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook een mooie mannenkaart hoor Marijke. Gaaf plaatje heb je hierbij gebruikt. En deze kleuren zijn altijd goed voor mannenkaarten, mooi gedaan zo!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen