donderdag 24 november 2022

Week 47 met een uitdaging bij 52 WTC.

 


Week 47 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. .

Vandaag is de laatste donderdag van de maand en dus hebben we weer een uitdaging. 

Deze keer mocht Ineke kiezen en zij wil graag een kaartje zien dat geïnspireerd is door je designpapier. 
Daar moest ik even over na denken hoor maar het is een leuke uitdaging 
en je kunt er alle kanten mee uit.
Ik heb een DP genomen met allemaal koekmannetjes, 
dus gezocht naar koekjes en ik heb ook een stansje van een koekmannetje. Is ook wel handig!

Ik ben begonnen met een rode cardstock en daar het DP van de koekmannetjes op, een rood lint en het plaatje erop.


Achter het plaatje een rood glanzend karton en een opening gelaten om er een label achter te doen.
Op het label een mooie stempel die er goed bij past vond ik. Gewoon Genieten!


Onderaan nog een paar mannetjes en een tekst. Ik vind hem goed geslaagd wat jullie?


Vinden jullie het een leuke uitdaging om gezellig mee te doen? 
Ik ben benieuwd, ga het zien want ik kom zeker even langs.
Mijn kaarten heb ik klaar. De adressen zitten erop en de teksten aan de binnenkant.
Alleen de zegels er nog op. Vind het weer een hele klus om dit zover te hebben.
Maar ik heb geen stress gehad voor de kerst, want ze staan ruim op tijd klaar!

Ik wens jullie veel succes en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.













                              

17 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje met het leuke dp en andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk al die gingerbread poppetjes en dan die ene op de voorkant, super geslaagd voor de uitdaging.
    Hier ligt ook alles geschreven en geplakt klaar na de sint kunnen ze op de post!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk, Marijke! Wat een schattig papier! Mooie afbeelding, leuke flap.
    Ik moet nog gaan schrijven, maar gelukkig hebben we nog een maandje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Marijke!
    Ben jaloers op jou de kaarten al geschreven klaar...de kaarten zijn hier af dat lukt altijd wel maar dat schrijven stel ik zo lang mogelijk vind ik altijd zo een klus.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart met het leuke papier en de stansjes erbij. Ik héb nog niet genoeg kaarten en moet alles nog schrijven,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke kaart heb je gemaakt met de koekjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke peperkoekmannetjes, zowel als stansjes als op het papier. Ik heb meer dan genoeg kerstkaarten, maar het uitzoeken van welke kaart voor wie vind ik een crime.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een gezellig kaartje gemaakt Marijke, met deze lekkernijen en een leuke stempel heb je gebruikt.
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt je leuk laten inspireren met het koekenmannetjes DP. Leuk ook met het verstopte label.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met de koekmannetjes erop.
    Zo leuk alles bij elkaar
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kerstkaart heb je gemaakt met die koekmannetjes Marijke. Jij bent snel met schrijven, lekker gevoel dat je klaar bent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij bleef in de zoete sfeer van vorige challenge ;-)
    heel toffe kaart, met een supermooie tekststempel!
    Ik ben nog volop kerstkaartjes aan het maken, schrijven zal voor begin december zijn...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap dat je al aan het schrijven bent. Misschien kom ik daar volgende week wel aan toe. Deze kaart van jou is ook weer eg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuk kaartje met de kerstkoekjes en het koekenmannetje.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaartje met al die koekjes en het DSP.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen