woensdag 25 januari 2023

KKT met de kleuren bordeaux en zilver.

 



De laatste woensdag van de maand januari en dus weer een KKT bij Martina.

We hadden al de kleur zilver en nu komt daar de kleur bordeauxrood bij.
Een mooie combinatie en ik heb even tussen mijn plaatjes gezocht of ik iets had met deze kleuren.
Ik kwam uit bij de knipplaatjes van Le Suh. Allemaal mooie dames met hoeden.

Ik ben begonnen met zilveren cardstock en daarop een bordeauxrood papier. Daarop nog een zilvergrijs en rood geblokt stukje papier onder het plaatje.


Het plaatje is opgebouwd uit verschillende laagjes en de bloem op de hoed nog een extra laagje zodat deze er goed uitspringt.
Onder het plaatje nog een zilver randje van hologrampapier.


Aan de zijkant nog een zelfgemaakte tekst die ik geplakt heb op een rood en zilver papier met bovenaan een klein strikje.


Wel dit is mijn kaartje, een verjaardagskaartje deze keer.
Ik ben benieuwd wat iedereen ervan gemaakt heeft. Ik ga gezellig even bij iedereen langs.
Komen jullie ook gezellig kijken bij alle deelnemers?

Morgen weer een kerstkaartje bij 52 WTC. Deze keer met een uitdaging want het is alweer de laatste donderdag van de maand. Wat gaat het eigenlijk hard he?

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.







20 opmerkingen:

  1. mooi plaatje, heel tof verwerkt in je zilver/bordeaurode-KKT-kaartje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Marijke!! Ook tof om te zien hoe je de tekst hebt verwerkt.
    Tot het volgende KKT !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MOOI felicitatiekaartje Marijke zo in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig, elegant plaatje op je mooie kaart. De zilveren details komen erg mooi uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marijke, leuk dat je nog zo'n mooi bijpassend plaatje in je assortiment had

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de mooie kleuren combinatie en leuke plaatje dat is oud moet ik er ook nog van hebben
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Marijke,
    Wat maakte je een stijlvolle kaart met de kleuren van deze maand! Super elegant vind ik ze!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw stijlvolle vintagekaart
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een hele mooie stijlvolle kaart zo.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, Marijke! Mooie afbeelding heb je gebruikt en leuk zo met die laagjes papier er onder.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart! Je hebt bij het prachtige plaatje heel leuk papier gebruikt en altijd mooi het zilver erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje maakte je. Het plaatje heb ik ook en wat past het er goed bij. Super om het te matten op dat glimmende papier ik werd er echt niet goed van. Misschien wel een idee voor de volgende maand. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart. Knap al die verschillende laagjes bij elkaar passend.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie dameskaart is het Marijke! Heel mooi, ook hoe het plaatje opgebouwd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een mooie, stijlvolle kaart heb je gemaakt, mooi
    bedankt voor je deelname deze maand bij het kleurenkaartenteam,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi en een heel passend plaatje !
    Leuk met de lintjes. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zeg, wat een gelukje, dit plaatje.
    Past perfect voor deze KKT kaart.
    Mooi, deze combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel stijlvol. Het plaatje is gemaakt voor de op opdracht. Fijne zondag. Ja, ik ben heel laat met mijn KKT rondje. Mijn excuses. 😉

    BeantwoordenVerwijderen