donderdag 5 januari 2023

Week 1 bij 52 WTC met een reminder.



Ik wens iedereen een geweldig jaar toe met veel gezondheid en geluk, maar zeker ook veel knutselplezier.

De oliebollen zijn weer op en de boom is weer opgeborgen voor het volgend jaar. Wat een klus altijd!
We gaan gewoon weer door met week nummer 1 van de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

We hadden nog de uitdaging van Suzan en zij wilde graag een kerstboom zien op je kaartje.
Ik had een nieuwe stans gekocht bij de Action van een kerstboom dus dat kwam mooi uit.

Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop een glanzend goud karton een daarop een grijs DP met aan de bovenkant kersttakken. Dat paste goed.



Ik heb de boom uitgestansd en behangen met gouden versiersels. Het is jammer dat het een stans was met een heel dun randje waar de stukjes van de boom in moesten passen. Met het plakken heb ik er toch teveel aan geschoven en daardoor zit de boom niet goed binnen de lijntjes aan de onderkant.


Ik heb het een beetje verdoezeld met wat pakjes onder de boom!
Ik vind  het dan toch weer zonde om hem weg te doen, dus ik laat hem maar zien! 
Weet nog niet of deze verstuurd gaat worden, maar dat zien we aan het eind van het jaar wel weer!


Nog "Kerst" uitgestand en bovenaan geplakt.

Wel dit is mijn boom deze week. Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden?
Jullie kunnen je kaartje nog koppelen tot vanavond. 
Veel succes en er komt zeker iemand van het team langs bij jullie.


Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes 
Marijke.


 

20 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met je nieuwe stans leuke kleuren en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstboom op je kaart, Marijke. Zo mooi versierd ook! En met die cadeautjes heb je het toch goed opgelost?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met de kerstboom, en de vele pakjes! Je hebt hem leuk versierd met de gouden details. Ik wens je een gezond en goed 2023!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk om kadootjes onder de boom te leggen. ZO is het een kaart met een boom en ziet het er ook feestelijk uit. Heel erg leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer streng voor jezelf Marijke!
    De kerstboom staat er prachtig bij met de gouden details en de kadootjes onder de boom maken het helemaal af. Een prachtige kerstkaart om aan het eind van dit jaar te versturen!!!!
    Nog een fijn en creatief 2023 gewenst.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de boom heel mooi versierd met de gouden spulletjes. Misschien kun je volgende keer easy connect tape onder je papier plakken en dan stansen, blijft alles wat beter bij elkaar zitten..
    Groetjes, Ansx
    p.s. jammer van mijn kerstkaart..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart en van je foutje zie helemaal niets door de pakjes.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie feestelijke kerstboom heb je opgezet Marijke en je hebt je foutje mooi verdoezeld, niets van te zien door de gezellige pakjes. Een mooie kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook de beste wensen voor 2023. Je hebt een leuke kaart gemaakt met de pakjes onder de boom. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Je hebt een leuke kaart gemaakt en de boom mooi versierd!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi versierde boom en al die pakjes op de grond verdoezelen alles!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooie kerstboomkaart met alle gouden blingaccentjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldige kaart. Zeer mooi. Bij Girlz Creative Christmas kan je meedoen met kerstkaarten. Thema deze week is Gnomes.
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Marijke. Voor jou ook een heel mooi jaar weer, dat je veel voorspoed op je pad mag krijgen. Je hebt een hele mooie boom op je kaart en het is dat je het zei, maar er is toch niets aan te zien? Gaaf kaartje geworden!
    GROET en Voorspoed, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het en heel leuke kaart met de versierde boom. EN met dat randje heb je mooi opgelost, want ik zie er niets aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Marijke,
    Het is toch een mooie kaart geworden. Je moet niet zo kritisch zijn voor jezelf... Zij die het niet weten, zien het kleine foutje waarschijnlijk niet! Toch maar versturen hoor...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi je kaartje met de boom en de pakjes maken het werkje af. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuke kaart met de kerstboom ! Ik zag eigenlijk geen foutje hoor. Blijft een mooi kaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jawel hoor, deze kan je prima versturen.
    Juist leuk om de kaart af te maken ipv weg doen, gewoon je idee aanpassen en zo maken dat het helemaal leuk is.
    En mooi voorbeeld vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen