maandag 9 januari 2023

Uitdaging bij Cheerful Sketches

 


Vandaag heb ik een kaartje gemaakt naar de sketch van Cheerful Sketches Challenge Blog.
Ik heb er een mannenkaart van gemaakt.
Ik ben begonnen met een grijs cardstock en daarop een zwart glimmend dp met heel kleine schitterinkjes erin.
Daar het geruite papier op in stroken en een zwarte reep daar overheen.



Het plaatje gemat op een rood glanzend karton.


Zo nog een keertje vanuit een ander oogpunt, zo zie je dat de plaatjes verhoogd zijn opgeplakt.
De tekst uitgestanst van een rode glanskarton.



Hier de sketch. Ik heb hem gedraaid.

Dit is mijn kaartje op een regenachtige dag.
Hij past daar wel een beetje bij. Ook wat donkere kleuren.
Vandaag naar de kapper, vind ik wel weer lekker als mijn haar gedaan is.
Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de uitdaging van Cheerful sketches Challenge blog




8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en stoer kaartje, Marijke. Dat geruite papier is echt leuk voor een mannenkaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart !!!
    Tja donkere kleuren op zulke dagen ...geen ontkomen aan !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart heb je gemaakt met de leuke sketch, geruit papier staat altijd stoer en leuk met het zwart erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze mannenkaart ziet er erg leuk uit.
    De schets is er duidelijk in te zien.
    Altijd leuk zo'n DP met ruitjes.

    Vergeten dat je deelgenomen hebt aan de challenge van carlin's kaartenparadijs ? Kom maar vlug langs, want daar staat nog een verrassing voor jou.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt! Mooi papier en de plaatjes maken het tot een echte mannekaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En donkere kaart, maar wel héél feestelijk met al dat bling bling erbij.
    Dat ruitjes papier vind ik altijd leuk en in combinatie met de plaatjes maken het echt tot en Mannenkaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met onze sketch. Bedankt voor jouw deelname bij Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Ik houdt wel van deze mooie kleuren. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches, Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen