zaterdag 21 oktober 2023

Take time to hear the ocean!

 



Vandaag een strand kaartje.

Ik had van iemand een kaartje gekregen met een voorgevormde rand en de vraag of ik hier iets mee kon!
Het is een crème kleurig glans karton en daar had ik wel een leuk plaatje bij.
Eerst wat papier geplakt van blauw en crème zandachtig papier.


Het plaatje aan de binnenkant. 
Het zijn eigenlijk twee plaatjes want het jongetje is er later nog voor geplaatst.



De zijkantjes een beetje opgevrolijkt met visjes en een zeester van blauw papier.


Aan de andere kant ook visjes en een schelp.


Ik vind het wel een leuk kaartje geworden  wat jullie?
Een beetje een zomers sfeertje scheppen met je kaartje!

Ik wens jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.






7 opmerkingen:

  1. wat een mooi vouw kaartje met het leuke tafereeltje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi strand doorkijkje geworden Marijke
    Fijn weekend Gewenst Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is je prima gelukt! Heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Extra knap gemaakt, omdat het in zomerse sfeer is, dat vind ik nu heel lastig, omdat we middenin de herfst, bijna winter zitten. Gek hè, ik maak het hele jaar door Kerstkaartjes, dat gaat prima, maar verder vind ik het lastig om in het ene seizoen een kaartje te maken wat bij een ander seizoen hoort.
    Ik vind jouw kaartje héél mooi. Ik hou van deze kleuren combinatie, echt zomers. En het plaatje, juist met dat jongetje erbij, is héél erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zomerse sfeertje is je PRIMA gelukt Marijke met die LEUKE plaatjes en je hebt het kaartje MOOI weten te versieren.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Marijke. Leuk model en gaaf zoals je hem met die plaatjes aangekleed hebt.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen